Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No taalla olis yksi komean miehen laski vaimo, haluatteko kysya jotain?

Vierailija
28.07.2009 |

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai kukaan lihava täällä nyt oikeasti ala väittämään, että lihavuus ei olisi vaarallista? Itseänne vaan puijaatte! Diabetes, verisuonitaudit ym lisääntyvät lihavilla ja näistä taudeista ei hyvää seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitinsä alistama?

Vierailija
24/39 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemassa ;)

Vierailija
25/39 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei vastaa yhteenkään kysymykseen? Todistelee vain miehensä komeutta!!!??? Tä?

Vierailija
26/39 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitinsä alistama?

On kunnon mies, jarkeva ja huumorintajuinen, ja korkeassa asemassa tyossaan.

Aitinsa kanssa hanella on ihan tavallinen, hyva ja lammin suhde, en ole mitaan alistamista huomannut!

ap

Vierailija
27/39 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alemmassakin linkissä sanotaan, että liikalihavuus vie elinvuosia 10vuotta. Eikös tuollainen yli 100kiloien nyt ole jo liikalihava??? Nyt ei käsittääkseni puhuttu jenkkakahvoista vyötäröllä vaan lihavista ihmisistä tässä ketjussa!

<a href="http://www.iltalehti.fi/laihdutus/200906299849355_lh.shtml" alt="http://www.iltalehti.fi/laihdutus/200906299849355_lh.shtml">http://www.iltalehti.fi/laihdutus/200906299849355_lh.shtml</a&gt;

Vierailija
28/39 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei vastaa yhteenkään kysymykseen? Todistelee vain miehensä komeutta!!!??? Tä?

Vierailija
29/39 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaa olen yrittanyt noin 18 vuotta elamastani, olen aina ollut lihava.

Valilla olen laihtunut, kunnollakin, mutta sitten paino on tullut taas takaisin.

En vain saa itseani lahellekaan normaalien painojen rajoja.

Tiedan ylipainon riskit, sairaalloisen ylipainon, mutta miten ihmeessa ma onnistuisin? Tulevaisuus huolestuttaa, sukurasituskin on.

Nyt olen raskaana, mutta olen silti yrittanyt seurata erasta dieettia, mika on sallittu raskausaikana.

ap

Vierailija
30/39 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitävät sinusta? Ilkeääkö miehesi ottaa sinua firman juhliin yms?

Vierailija
31/39 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sun ole paha olla ja liikkua jos yrität tehdä jotain normi asioita? Miten löydät vaatteita ja leikkaat varpaankynnet? Itse olen samanpituinen ja raskauden jälkeen painan 72kg ja ahdistaa kun makkarat on tiellä ja haluan niistä pian eroon.

Vierailija
32/39 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 viimeistä vuotta nyt joka tapauksessa ei ole mitään herkkua. Nähnyt läheltä. En kadehdi. Pitkä ikä ei ole sama kuin hyvä elämä. Ja jos mies ei ilkeä ottaa naistaan illanviettoihin voi jo sanoa, että JSSAP.

Vierailija
33/39 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 viimeistä vuotta nyt joka tapauksessa ei ole mitään herkkua. Nähnyt läheltä. En kadehdi. Pitkä ikä ei ole sama kuin hyvä elämä. Ja jos mies ei ilkeä ottaa naistaan illanviettoihin voi jo sanoa, että JSSAP.

loppuelämänsä vaipoissa, muiden käänneltävissä, mutta on tietysti jokaisen oma asia.

Oma mummoni, joka on ylipainoinen ollut aina, on nyt 88 v ja jo vuosia puhunut että joutas jo lähtemään. Äitinsä eli pitkälle yli 90 v.

Vierailija
34/39 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mieheni hapea minua!

Taytyy myontaa etta joskus laiskottaa ja varsinkin nyt raskausaikana vasyttaa ihan jatkuvasti ja tekisi mieli vain lohota sohvalla, mutta valitettavasti teen toita 50h per viikko joten lohoilyyn ei jaa kovin paljoa aikaa.

Koira "kayttaa" mua lenkilla ja lapset "vievat" puistoihin jne. Joskus kayn uimassa lasten kanssa (kauhistus sentaan ;o)). Vaatteiden loytyminen ei ole ongelma, mutta se milta ne nayttaa paalla ei ole kovin silmia miellyttavaa, siksi suosinkin mustaa, mutta kompensoin sitten pukeutmistani kirkkailla koruilla, kauniilla kengilla, hiuksillani.

Miten löydät vaatteita ja leikkaat varpaankynnet? Itse olen samanpituinen ja raskauden jälkeen painan 72kg ja ahdistaa kun makkarat on tiellä ja haluan niistä pian eroon.

Tata en ole vielakaan oppinut ymmartamaan, siis ihan tosi. Monesti olen huomannut saman kysymyksen tai valituksen jossain, mutta minulla ei ole KOSKAAN ollut minkaanlaisia ongelmia leikata ja lakata kynsiani, sitoa kengannauhojani tms, ei edes raskausaikanani. Ehka se riippuu siita etta vaikka olenkin nain lihava olen myoskin notkea; saan paan maahan kun istun lattialla jalat v asennossa, olen harrastanut karatea 4 vuotta (8 vuotta sitten kyllakin viimeksi!)...

Kun laihduin reilusti noin 100 kiloiseksi, ensimmainen minka huomasin oli se etta mahduin paljon pienemmista raoista, esim parkkipaikalla autojen valilla, kavely oli reippaampaa, loytyi kivempia vaatteita.

ap

Vierailija
35/39 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitat?

Vierailija
36/39 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuohon vanhuuteen sen verran etta mummoni oli suunnilleen samankokoinen kuin mina samanikaisena, oli AINA mahtava mamma, mutta sitten ihan vanhana kutistui ja kuoli 87-vuotiaana. Aitini ja kaikki hanen siskonsa ja myos veljensa kamppailevat ylipainon, (sairaalloisen) kanssa.

Onko tama siis meidan elamantavoissa vai geeneissa? Itse uskoisin etta elamantavoissa, koska laihdutus kuitenkin ON onnistunut.

ap

Vierailija
37/39 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitat?

Vierailija
38/39 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
39/39 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Joopa joo. Taas täällä on taas näitä oiekasti komeita miehiä.Oikeasti komeita miehiä on helvetin harvassa ja eivät he ole kiinnostuneita läskeistä.Kuka nyt haluaa seksiä edes harrastaa lihava kanssa,yli 70 kiloisen.Ei kukaan.

Miehesi on varmaankin samaan tyyliin komea niinku jokainen äiti sanoo lapsestaan,että on maailman kaunein.Ovathan lapset juu ihan kauniita nuorena,mutta siinä 12kieppeillä alkaa rumat piirteet näkyä jo 90prosentissa kersoista. että sellasta.