annatteko rokottaa lapsenne..?linkki
Kommentit (8)
Terveydenhuoltohenkilökunnan ei ole pakko ottaa rokotetta, mutta se on suositus.
Itse kuulun ko. ryhmään ja olen ottamassa rokotteen.
http://nwohavaintoja.blogspot.com/2009/09/ensimmainen-era-influenssarok…
Että oikein biloginen ase... :-D Kaikkia hörhöjä sitä tähänkin maahan mahtuu...
mutta meillä ei silti rokoteta sikainfluenssaa vastaan ketään. Turhanpäiväistä vouhotusta koko touhu - ja sitäpaitsi ainakin normiväestölle (ei-riskiryhmiin kuuluvat) rokotus tulee aivan liian myöhään!
mutta en ota rokotusta enkä anna rokottaa lapsiakaan. Ei muitakaan influenssarokotteita ole otettu. En usko että terveelle ihmiselle rokotus on tarpeellinen, helpommalla pääsee kun sairastaa taudin. Rokotteen sivuvaikutukset voivat olla vaikeampia kuin itse tauti.
Itse joudun ottamaan rokotteen automaattisesti, terveydenhuoltohenkilöstö ei voi kieltäytyä. En usko rokotteen olevan vaarallinen, mutta välttämättä se ei anna 100% suojaa. Ja annan rokottaa lapseni.
Samoihin aikoihin kun sikainfluenssasta alettiin puhua, oma säteilymittarini jonka olen asentanut foliolla vuorattuun hattuuni, antoi merkkejä jostain suuresta salaliitosta. Satelliitit käännettiin kohti minua koska pelättiin että pääsisin jyvälle.
Mutta itse kyllä otin tänään piikin ihan pakottamatta. Osa osaston hoitajista ei ottanut, varsinkin vanhemmat sh:t.