Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 165cm ja painan 62 kg.

Vierailija
28.07.2009 |

Milloin mahtaisin olla hyvänpainoinen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan olet mielestäni hyvissä mitoissa noinkin!

Vierailija
2/7 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei, ainakin olet normaalipainoinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vain testata, että mitähän hulluja vastauksia täältä saa. 54 kg, justiinsa joo...

t.ap

Vierailija
4/7 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

52kg olis sopiva

Vierailija
5/7 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kukaan ole haukkunut liian laihaksi. Asiasta on keskusteltukin suoraan hyvien ystävien kesken, ja kaikki ovat sitä mieltä, että olen ihailtavan siro ja hoikka, mutta en ollenkaan luuviulu. C-kupin rinnatkin löytyy ja yli 90 cm lantio (vyötärö 61 cm)...Meitä on NIIIN eri rakenteisia ja mallisia, ja ominaispaino (paino, jossa on terve ja luonnollinen) voi olla hyvin vaihteleva saman pituisillekin ihmisille.

Ap on terveen painoinen ja uskoisin, että varmasti ihan "sopivissa mitoissa" myös esteettisesti, mutta koko aloitus on ihan tyhmä. Mitä ap kuvittelee tuhahdellessaan 54 kg:n ehdotuksille? Itse olen painanut 56 kg ja ollut selkeästi pyöreä (todellakin RASVAA), enkä ollenkaan niin terve ja esim. liikuntaa hyvin jaksava kuin nyt 48 kiloisena. Olen siis painanut 48-49 kg koko aikuisikäni (nyt 32 v.): tuon 56 kg painoin vaikeassa elämäntilanteessa, jolloin sairastuin hetkellisesti ahmimishäiriöön...

Vierailija
6/7 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

52kg olis sopiva

nyt ehkä 2-3 kg normaalin painoni yläpuolella, mutta että 10 kg tästä pois...! En ole koskaan aikuisiällä painanut alle 55 kg ja voin kertoa, että tällä kropalla on tehty rankkaakin fyysistä treeniä ts. ylimääräistä läskiä ei ole ollut (paitsi nyt).

Onko av-mammoilla joku vimma kannustaa muita alipainoisuuteen? Syömishäiriöisiä kenties itse?

Vierailija
7/7 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tyytyväinen mittoihisi, niin hyvä. Mutta miksi tulla tänne mollaamaan niitä joiden painoindeksi 20, viitsitkö kertoa mitä "hullua" siinä nyt sitten on?

Ajattelin vain testata, että mitähän hulluja vastauksia täältä saa. 54 kg, justiinsa joo...

t.ap