Vakuutusyhtiöön töihin, korvauskäsittelijän työ?
Onko kenelläkään kokemusta korvauskäsittelijän työstä ja tietoa palkasta?
Nyt olen toisella alalla contact centerissä töissä ja palkka on hitusen yli 2000€. Etsin uutta työpaikkaa, mutta palkkaakin pitäisi saada parisen sataa enemmän. Kannattaakohan ko. paikkaan hakea?
Kommentit (6)
Parhaimmillaankin lupasivat 2.200 euroa, mutta siihen tarvittiin jo tiimin esimiesasema.
työstä maksetaan n 2000,- palkkaa. Tuon sain Pohjolassa. Ja duunia sai painaa ympäri vuorokauden.
n.1800 euroa oli palkka ruokaetuineen korvauskäsittelijän hommassa. Ja työ oli todella paskaa, jos ihan rehellisiä ollaan. Riippuu tietenkin lajista, mutta yleisesti ottaen homma ei herkkua ole. Ihmiset eivät ole kovinkaan iloisia asioidessaan vakuutusyhtiön kanssa.
n.1800 euroa oli palkka ruokaetuineen korvauskäsittelijän hommassa. Ja työ oli todella paskaa, jos ihan rehellisiä ollaan. Riippuu tietenkin lajista, mutta yleisesti ottaen homma ei herkkua ole. Ihmiset eivät ole kovinkaan iloisia asioidessaan vakuutusyhtiön kanssa.
Vaikka millasta paskaa sai kuulla puhelimessa. Välillä uhattiin tulla hakkaamaan ja kehotettiin katsomaan selän taakse kun lähtee töistä.
Ahdisti ajatus toimistotöistä, kun olin sellaisia tehnyt 10 vuotta ja en ollut viihtynyt aiemmissakaan töissä. Tunsin kyllä itseni silloin vielä hulluksi, kun en ottanut paikkaa vastaan. Sittemmin vaihdoin terveydenhuoltoalalle ja olen nyt tyytyväinen.
siellä haastattelussahan asiat selviää ja palkkataso. Eihän paikkaa ole pakko ottaa vastaan jos ei lopulta ole tarpeeksi kiinnostava. Uskoisin että korvauskäsittelijän palkka on vähän parempi kuin tuo 2000