NAISET POIS RATISTA !
Kun ette osaa ajaa auto, ilman että teillä olisi aina kännykkä korvalla.
Autolla ajaessa keskitytään ajamiseen,-EIKÄ JUORUAMISEEN !
TAI HANKKIKAA HANDSFREE !
Ne on halpoja ja käteviä, myös johdottomat Bluetooth laitteet !!
vai haluatteko tappaa jonkun ensin !!??
Kommentit (28)
Kannattaa tutustua tilastoihin.
SEN NÄKEE !!!
- ja miks tähän sotketaan kaikki rekkarallit.
Kyse oli KÄNNYKÄN KÄYTÖSTÄ AJOSSA !
perävaunun kanssa ei saa ajaa yli 80km/h koska sen jälkeen siitä perässä vedettävästä kärrystä tulee vaarallinen. se kun lähtee valitettavan usein heittelehtimään niin rekoilla kuin henkilöautoilla jos nopeus on liian kova.
Mutta olen kyllä sitämielä että traktorit mopoautot ym jotka kulkee 40km/h vois olla jossain kuusessa tai vaikka rakentaa nillee omat hitaat tiet.
Minulle tulee mieleen tuosta ap:stä tyyppi, joka yhtä luontevasti jakelee muitakin viisauksia, kuten esim.
"RUOTSALAISET OVAT HOMOJA."
"NEEKERIT TAKAS AFRIKKAAN."
"KARJALA TAKAISIN."
Tulee mieleen kaljaa soutuveneessä mökillään kittaava (ilman pelastusliivejä, koska on tosimies), yksikseen kiroileva, amiksen käynyt varastotyöntekijä Vantaalta. No offense.
EX:sä ajoi ammatikseen rekan yhdistelmävaunua ja oli sellainen "juorummä" puhelimen kanssa, että ei toista sellaista miestä. Aamusta iltaan puhelimessa ilman handsfreetä!
Miehiltä ei onnistu tilastojen mukaan edes se ajaminen.
se on ihan tutkimustulosta ettei miehen aivot riitä monen asian saman aikaiseen tekemiseen. Eikö juuri autolla ajaessa tätä tarvita?
Naisen aivot sen sijaan on nimenómaan suunniteltu tekemään useita asioita saman aikaisesti.
Siitä olen samaa mieltä että liikenteessä kannattaa kuitenkin keskittyä siihen ajamiseen.
automaattisesti ohittaa?
Miksi ne rekkoja ajavat ja asuntovaunuja vetävät miehet eivät ymmärrä antaa muille liikenteesssä oleville tietä, jos ajavat selkeästi sallittua ja keliolosuhteisiin järkevää vauhtia hiljempaa?
rajoitusten mukaan. Sitten te turvenuijat kiilaatte turvaväliin 80 km:n nopeusrajoitusalueella ollaksenne tukkeena satasen osuudella. Vilkkuakaan ette yleensä osaa käyttää. Ehkä teillä on se luuri sitten juuri silloin korvallanne.