Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tehnyt erään huomion kierreltyäni lasteni kanssa nyt kesällä

Vierailija
28.07.2009 |

lasten kaupallisia lomakohteita (muumimaailma, puuhamaa, särkänniemi, linnanmäki, korkeasaari):

Selkeästi Helsingissä on lihavampia ihmisiä kuin muualla Suomessa. Mistähän johtuu?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiä pääkaupunkiseudulta. Aivan selkeästi Linnanmäen ja Korkeasaaren vierailijat olivat paaaljon paksumpia kuin muiden kesäkohteidemme. En keksi muuta selitystä kuin pääkaupunkiseutulaisuuden. Liikutaanko siellä jotenkin vähemmän kuin muualla? Ero oli ihan selkeästi havaittava!

Vierailija
2/8 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä taas olen päinvastaista mieltä. Varsinkin pienten lasten äidit ovat täällä todella hoikkia. En tiedä, mistä johtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkänniemessä silmäni oikein aukenivat. Ihan kunnolla lihavia aikuisia paljon enemmän kuin pääkaupunkiseudulla. Ja huomaa, olen myös itse lihava, ehkä sen takia kiinnitinkin asiaan huomiota.

Vierailija
4/8 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset ovat pääkaupunkiseudulla. Tämä on yksi niistä asioista, joita kutsutaan paradokseiksi.

Nämä kaksi korreloivat muuten koulutuksen, eivät asuinpaikan kanssa, ja pääkaupunkiseudulla on koulutetuimmat ihmiset.

Vierailija
5/8 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketkä ovat kehäkolmosen ulkopuolelta;) Ylipaino on yksi seikka, joka erottelee helsinkiläisistä. Suurin osa Korkeasaaren ja Lintsin kävijöistä tähän aikaan vuodesta on muualta Suomesta tulevia kesälomalaisia. T. Helsinkiläisäiti

Vierailija
6/8 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkänniemessä silmäni oikein aukenivat. Ihan kunnolla lihavia aikuisia paljon enemmän kuin pääkaupunkiseudulla. Ja huomaa, olen myös itse lihava, ehkä sen takia kiinnitinkin asiaan huomiota.

mutta erityisesti lasten (sellaisten alakouluikäisten) osalta. Todella paljon lihavia lapsia ja en nyt tarkoita mitään lapsenpyöreyttä tai rotevuutta vaan silkkaa läskiä. Muutamalla lapsella koko naamakin oli niin läskinen että kasvonpiirteistä ei ollut mitään jäljellä :(

Todella surullista :(

Menisi nämäkin vanhemmat itseensä kun pilaavat lastensa terveyden!!

Vierailija
7/8 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi huomasin, että Porissa "puolet" lapsista ja äideistäkin oli lasten jazzeilla pukeutunut Me and I vaatteisiin :)

Vierailija
8/8 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on näin kesäloma-aikaan suuri(n) osa kävijöistä niitä ulkopaikkakuntalaisia..