Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaksi kuukautta sitten en jaksanut juosta minuuttiakaan.

Vierailija
27.07.2009 |

Nyt jaksan juosta puoli tuntia! Noudatin kuntoplussan juoksuohjelmaa ja minä todella juoksin puoli tuntia. Aloittaessa tuo puolen tunnin tavoite tuntui täysin mahdottomalta.

Tämä oli pakko tulla teille kertomaan :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksu on siitä niin hyvä laji että kunto kohoaa nopsaan! :)

Vierailija
2/11 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joka tapauksessa et saa minua provosoitumaan, olen niin iloinen :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on hyvä jatkaa :-)

Itse olen vasta aloittanut juoksuharrastuksen. Aloitin puolesta tunnista hyvin hidasta hölkkää. Nyt vauhti on jo kovempi ja lenkki kestää noin 40 min. On mahtavaa, kun kehittyy! Olen harrastanut viime vuosina monenlaista liikuntaa ja siksi aloitin puolesta tunnista, mutta lähtökohta oli aikoinaan ihan sohvaperunatasoa. Eli ymmärrän riemusi TÄYSIN :-D

Hyvä me!

Vierailija
4/11 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan kaivaa sen lehden ja ruveta itsekin juoksemaan. Samanlainen rapakunto kun on mullakin, mutta sisua kuin pienessä kylässä. Eikös se ollut kevään joku numero?

Vierailija
5/11 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen porin juoksuohjelman jokunen viikko sitten. ekalla kerralla luulin kuolevani 2min juoksussa, nyt menee jo "kevyesti" muutama minuutti siihen päällekin. olen äärimmäisen innostunut ja ylpeä itsestäni - ymmärrän sinua todella hyvin! tsemppiä sinulle jatkossakin!

Vierailija
6/11 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todellakin ylpeä itsestäni, minä -sohvaperuna- jaksan juosta! Tai ehkä voisin sanoa entinen sohvaperuna :) On se vaan hienoa huomata kunnon kasvavan ja nälkä kasvaa syödessä. Seuraava tavoite on tunnin juoksu :)

http://www.kuntoplus.fi/Crosslink.jsp?d=1235&a=4645 tässä on linkki sinulle joka ajattelit myös aloittaa.

ap

Vierailija
7/11 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/11 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

]

Vierailija
9/11 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä aloitin kanssa juoksu"harjoitukset",mutta en millään ohjelmalla,ihan vaan juosten niin kauan kun jaksan ja yllätyin kehityksestä!! Ekalla kerralla,juoksu tuskaa ja juoksin varmaan kymmenen minuuttia,kuten toisella ja kolmannellakin kerralla. Neljännellä kerralla lähdin taas periaatteella että juoksen niin kauan kun jaksan ja juoksin 45 minuuttia!!!!! Olin ihan ällikällä lyöty. Viidennellä kerralla juoksn taas vain sen 10 minuuttia,mutta ajallisista syistä. Ihan jännittää kauanko huomenna jaksan juosta =) Hyvä mieli siitä tulee!!!

Vierailija
10/11 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos linkistä ;)

Vierailija
11/11 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin olet kehittynyt! Ehkä minunkin pitäisi alkaa noudattaa jotain ohjelmaa - olen vaan "lenkkeillyt" 4kk ja jaksan hölkätä 20 minsaa putkeen. Ylämäet kävelen.