Miksi naiset ovat niin huumorintajuttomia?
Tälläkin palstalla asia on ilmiselvä, samaten ihan työelämässä tuntuu että ne naamat norsunv***lla kulkevat ovat pääsääntöisesti naisia. Miksi ihmeessä? Mikään ei naurata, kaikki on vaan huonosti ja valivali.
Kommentit (9)
Miehillä on yleensä hauskemmat jutut ja ei takerruta jokaiseen pikkuseikkaan. Viihdyn tästä syystä miesvaltaisella alalla todella hyvin.
työporukka. Oikein ihmettelen. Viljellään jopa 2-mielisyyksiäkin eikä kukaan ole norsunviterolla. Paitsi joku hiukan puistelee päätään, muttei muuta :-)
tarkoittaa että on elämäänsä tyytyväinen ja ei muusta välitä. Siksi huumorintajuinen nainen tarkoittaa muille naisille itseensä tyytyväistä naisihmistä. Eli leuhkaa, eli yllemmyydentuntoa potevaa, eli muista alempiarvoisena pitävää. Tiivitettynä tämä tarkoittaa uhkaa.
Paras tapa saada naisista ystäviä on pitää huumorintaju naisilta salassa, valitella muiden naisten kanssa kahvitunnilla ja sitten naureskella näille miesporukassa.
Itse olen ap:n kanssa samaa mieltä.
Toki poikkeuksiakin on -hyviä ystäviä vuosien takaa- , mutta silti...
valtaosalla huumorintajua löytyy, jos pitää muille naureskella. Mutta Kiesi sentään jos naurunaihe osuu omaan nilkkaan! Piru vie.
Tai sitten mun lähipiiriini on sattunut tavallista huumorintajuisempaa porukkaa. Tällä palstallakin on paljon hyvää huumoria. Huumori on kuitenkin taitolaji. Mikä tahansa ei naurata eikä ihan mistä tahansa asiasta pitäisi yrittää tehdä naurettavaa.
kuules ap, kyllä me (teille?) miehille ainakin jaksetaan nauraa ihan toistuvasti. Tietysti selän takana, että miesparat voivat näennäisesti säilyttää kasvonsa.
En siis ole huomannut lainkaan samaa kuin ap :D
kuules ap, kyllä me (teille?) miehille ainakin jaksetaan nauraa ihan toistuvasti. Tietysti selän takana, että miesparat voivat näennäisesti säilyttää kasvonsa.
Leiritulilla jos joku naaras erehtyi naureskelemaan niin karvanaamat luuli sen tulleen hulluksi ja hivuttivat hengiltä.