Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ihan hullu? Sain 7-vuotiaan hyväksymään

Vierailija
27.07.2009 |

laadukkaat kengät siten että lupasin että niihin voi liimata tarroja? Tyttö olisi halunnut kimaltevia koristeellisia kenkiä mutta niissä ei ollut sopivaa kokoa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, että eikö niitä tyttösi haluamia kimallekenkiä (tai mitä hän nyt halusikaan..) olisi ollut jossain toisessa kaupassa?

Vierailija
2/6 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti tuon oppilaan äiti ei pyydä mua kaveriksi facebookissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vain ja ainoastaan, jos lapsi saa todella liimata tarroja kenkiin.. Muista vain painottaa, että juuri ne kengät ovat ainoat tarranliimauskengät. Kengät varmasti miellyttävät lastasi koko käyttöikänsä, kun tyttö voi tarroja vaihdellakin välillä. Tosin voi olla, että tarrat irtoilevat helposti ja niitä täytyy mahdollisesti ostaa lisää..

Vierailija
4/6 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyytyväinen uusiin kenkiinsä. mietin vaan mitähän koulussa opettaja ajattelee :)

Vierailija
5/6 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti tuon oppilaan äiti ei pyydä mua kaveriksi facebookissa.

Vierailija
6/6 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,4v vanhempi poika, jolle tullut osteltua mustia/sinisiä lenkkäreitä ja tennareita. Tyttö nyt kohta 3 v ja aiemmin veljen vaatteet kelvanneet mutisematta, mutta nyt löytynyt tyttömänen prinsessa. Liimattu kenkiin tarroja ja tai olen ommellut sopiviin kohtiin kivoja nappeja (kukkia, perhosia, enkeleitä yms) ja kengät kelpaavat aivan loistavasti.

Jatkossa tosin ei pojalta taida enää tytölle kenkiä jäädä pidettäväksi, sen verta rymyää, mutta toisaisteksi toiminut hyvin. Muutenkin olen 'tuunannut' erilaisin merkein pojan sinisiä puseroita ja muita vaatteita ja hyvin menee.

Ulkovaatteissa (vedenkestävissä) taas olen käyttänyt paikkaustarroja, leikannut ne esim kukan muotoiseksi ja täydestä menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi