G: kuka meistä on ollut vanhin neitsyt... ja onko vieläkin joku? ov
-miten menetitte neitsyytenne?
-kuinka monta kumppania sen jälkeen?
-oletteko olleet tyytyväisiä ratkaisuunne?
-itse 19v, silloiselle 25 vuotiaalle poikakaverille, joka ei tiedä vieläkkään vieneensä neitsyyttäni
-kumppaneita n. 15 ja kadun muutamaa, olen ne tietoisesti unohtanut, tai jätän mainitsematta, jos tulee kavereiden kanssa puhetta
Kommentit (26)
muutama on ollut sen jälkeen ja kadun kaikkia paitsi aviomiestäni.
seksikumppaneita on ollut yhteensä 3,joista 2 oli yhdenkerranseikkailuja,jotka olis voinu jättää tekemättä.ja neitsyyden viejän kanssa olen avoliitosa nykyään,2 lasta
tumpelointia oli eka kerta ja eipä kauaa enää sen kanssa sit seukattu.
noin 30 kumppania sen jälkeen, mut vakavia juttuja vähemmän.
oon ihan tyytyväinen, oli siinä joitain kumppaneita jotka ois voinu jättää koklaamatta, mutta tehty mikä tehty.
nyt oon 25v ja vakituisessa suhteessa ollu 6 vuotta ja kolmas lapsi tulossa, voin ainakin sanoo et oli hurja nuoruus, enkä kaipaa yhtään!!
Opiskeluaikoina olin hurjempi kuin tänään...
Neitsyyteni menetin 16v vanhana 19-vuotiaalle poikaystävälleni. Sen jälkeen sitten oli pari hiljaisempaa lukiovuotta kunnes yliopistossa päädyin aika moneen yhden illan suhteeseen juhlien päätteksi. Yksinäisenä vieraassa kaupungissa...
Nykyisen mieheni kanssa olen ollut täysin uskollinen nyt jo yli 10 vuotta. Joskus haaveilen rekkakuskista tai asvalttimiehestä kimmoisine lihaksineen ja rusketuksineen joka ottaisi vain eikä höpöttäisi, mutta ne ovat haaveita vain.
- olin 18, neitsyys meni toiselle poikaystävälleni, nykyiselle aviomiehelle (nyt olen siis 39)
- yksi muu kokemus on sen jälkeen itse teosta, jotain lääppimistä on ollut myös parin muun kanssa (eli kyllä, olen pettänyt miestäni)
- neitsyys olisi saanut mennä jopa aikaisemmin ja ehdottomasti olisi pitänyt nuorena olla enemmän seksisuhteita. mies on edelleen ok mutta mielessä kaihertaa että kokemuksia seksin saralta olisi saanut kertyä huomattavasti enemmän.
-miten menetitte neitsyytenne? -kuinka monta kumppania sen jälkeen? -oletteko olleet tyytyväisiä ratkaisuunne? -itse 19v, silloiselle 25 vuotiaalle poikakaverille, joka ei tiedä vieläkkään vieneensä neitsyyttäni -kumppaneita n. 15 ja kadun muutamaa, olen ne tietoisesti unohtanut, tai jätän mainitsematta, jos tulee kavereiden kanssa puhetta
-miten menetitte neitsyytenne?
-oletteko olleet tyytyväisiä ratkaisuunne?
Lienee kai selvää miten neitsyys menetetään ;) Ikää minulla oli 15 vuotta ja neitsyyden menetin nykyiselle aviomiehelleni. Olemme olleet yhdessä 14 vuotiaasta saakka.
Muita kumppaneita ei ole ollut ja toki olen tyytyväinen ratkaisuuni, koska miestäni rakastan ja meillä menee hyvin.
Olisin voinut olla vuoden pari vanhempi neitsyyden menettäessäni. Todellisuudessa aloin nauttimaan todenteolla seksistä vasta 25 vuotiaana. Omille lapsilleni en toivoisi niin aikaista neitsyyden menetysikää.
miten menetitte neitsyytenne?
olin 21 v. oli ensimmäinen seurustelu ja päädyin naimisiin kyseisen miehen kanssa.
0
-oletteko olleet tyytyväisiä ratkaisuunne? ei elämäänsä voi katua.Ainahan voi jossitella muttei siinä ole mieltä.
Aviomiehen kanssa kyllä sitten saatiin hoidettua homma niin, että tyytyväiseksi tulin ja opin kaipaamaan ja tarvitsemaan...mutta ukkopa sitten rupesi pihtaamaan. oli vuosien selibaattia eikä tasan mun tahdosta. Alistuin jo seksittömään loppuelämään, mutta miespä tahtoi eron ja minä sain uuden mahdollisuuden. Paha vaan, että mä taidan olla kykenemätön huomaamaan tilaisuudet seksiin. Ja jos huomaan, yhden illan suhteen nähdessäni juoksen karkuun primitiivireaktion tavoin.
Täs on vähän harjottelemista...
Kaduttaa... tää "poika" on nykyisin työkaverini aviomies...
Sen jälkeen ollu vaan 1 seksikumppani, aviomieheni. Ja tähän olen tyytyväinen.
42 vuotta ja edelleen korkkaamaton paketti.
Ainakin vielä olen ollut tyytyväinen ratkaisuuni, muutama mies on sen tähden lähtenyt anteliaammille markkinoille, mutta en kadu.
oli tavallaan ensimmäinen seurustelusuhteeni, vaikka säätöjä olikin
Aika hyvin jos joku nelikymppiseksi asti on nuhteessa elänyt :)
enpä usko että 42v ottaisi noin kevyesti jos olisi korkkaamaton paketti. siinä olisi jo joku psyykkinen ongelma taustalla. selkiästi provoilee... :)
Kumppaneita ollut nyt 7.
Neitsyyden olisin menettänyt mieluummin aikaisemmin, mutta 19 v vasta oli eka kunnon seurustelu, ja ensirakkaus, joten ihan kiva muisto vaikka poika jättikin mut pian sen jälkeen lehdelle soittelemaan ja vaihtoi parempaan..
Muutaman hölmön lyhyen seksisuhteen olisin jättänyt väliin, jos olisin ollut viisaampi...
Olin 18,5. Silloselle 31v poikakaverilleni. Ja ihan sängyssä eikä mikään maata järisyttävä kokemus ollut mutta ei myöskään huono. Sen jälkeen on ollut 1 eli nykyinen mieheni. Ja en kadu mitään.
omasta tahdostani...
Ensimmäinen ns. positiivinen seksikokemus tapahtui kun olin 16v ja ekan poikaystäväni kanssa
Tuon jälkeen ollut 3suhdetta, tällä hetkellä sinkku.
Siis aviomieheni, syksyllä oltu naimisissa 9v ja yhdessä 17v.
nykyiselle aviomiehelle. Muita ei ole ollut enkä oo kaivannutkaan,
-miten menetitte neitsyytenne? -kuinka monta kumppania sen jälkeen? -oletteko olleet tyytyväisiä ratkaisuunne? -itse 19v, silloiselle 25 vuotiaalle poikakaverille, joka ei tiedä vieläkkään vieneensä neitsyyttäni -kumppaneita n. 15 ja kadun muutamaa, olen ne tietoisesti unohtanut, tai jätän mainitsematta, jos tulee kavereiden kanssa puhetta
Ihan ekaks sanon 7:lle: Älä häpeä, mun mielestä isompi häpeä on jakaa liikaa, kuin liian vähän!
Hääyönä miehelleni meni neitsyys, ei muita kumppaneita. Olin 19 v. Ja olen ollut TODELLA tyytyväinen ratkaisuun!!!
-miten menetitte neitsyytenne? - Sillä tavalla miten jokainen kai on menettänyt sen. Palapelin osat vaan yhteen =P
No, menetin neitsyyteni 15-vuotiaana, poikaystävälleni, nykyiselle aviomiehelleni. Yksi ja ainut kumppani ollut -> aviomieheni. Olen tyytyväinen ratkaisuun, koska mieheni, silloinen poikaystävä oli ja on alusta asti minun suuri rakkaus enkä kadu päivääkään sitä etten ole muiden kanssa harrastanut tuhmuuksia =)
tumpelointia oli eka kerta ja eipä kauaa enää sen kanssa sit seukattu.
noin 30 kumppania sen jälkeen, mut vakavia juttuja vähemmän.
oon ihan tyytyväinen, oli siinä joitain kumppaneita jotka ois voinu jättää koklaamatta, mutta tehty mikä tehty.
nyt oon 25v ja vakituisessa suhteessa ollu 6 vuotta ja kolmas lapsi tulossa, voin ainakin sanoo et oli hurja nuoruus, enkä kaipaa yhtään!!