Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen tuleva ope on facebookissa.

Vierailija
27.07.2009 |

Voinko pyytää häntä ystäväksi?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta veikkaan, ettei hän hyväksy kaveripyyntöäsi. Useimmat opettajat haluavat "naamakirjailla" ilman, että oppilaat tai heidän vanhempansa kurkkivat mitä he tekevät vapaa-ajallaan. Ei siksi, että olisi jotain salattavaa/hävettävää, vaan koska opettajallakin on oikeus siviilielämään.

T: ope

Vierailija
22/26 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyytää kaikkia oppilaita kavereiksi jotka vaan suinkin muistaa... Kaikki mun kaverit on hyväksyneet sen, mut minä en kyllä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin "julmempi", enkä hyväksyisi pyyntöä ollenkaan. Pidän FB:n avulla yhteyttä kaveripiiriin, joten en todellakaan halua, että minulle lähes tuntemattomat ihmiset näkisivät profiilini. Varsinkaan oppilaideni vanhemmat. Mä en kyllä hyväksy myöskään oppilaiden kaveripyyntöjä.

Vierailija
24/26 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joilla oppilaita myös kaverinaan. Olen muuten tavannut muutaman opettajan, joilla on parhaillaan opettamiaan oppilaita kavereina.

Olen itse kertonut oppilaille, etten ota kaveriksi oppilaitani, eikä monessa koulussa edes saisi heitä ottaa. Sen sijaan nyt kun osa oppilaista on siirtynyt eteenpäin peruskoulusta, olen heitä hyväksynyt kaveriksi, osalla toki on rajattu profiili,joten yksityisasiani pysyvät sellaisina edelleen.

Vierailija
25/26 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaveripyyntöjä oppilailta tai vanhemmilta, kiitos.

Vierailija
26/26 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin sattumalta terveydenhoitajaamme FB:ssa. Olisiko pitänyt pyytää hänet kaveriksi?

Minusta ihmisille pitäisi antaa oikeus vapaa-aikaan...