Muita Muodin huipulla -sarjaan koukussa olevia?
Onko kutoskautta tulossa? Ohjelman sivuilla ei ole mitään kutosesta, mutta jostain luulin lukeneeni, että kutonen olis tulossa.
Mun mielestä tää vitoskausi on mennyt jotenkin alamäkeen. Liian selviä sponsoritehtäviä, kuten nyt vaikka se auto-tehtävä, ja vanhojen osallistujien kierrätystä. Ja mikä se Nina Garciakin oikein on, editor at large?
Tykkään kyllä kattoa ohjelmaa, hauska aina nähdä millaisia vaatetuksia ne tekevät. Tuntuu vaan, että alkaa pyöriä oman napansa ympärillä ja alkaa epäilyttää, onkohan noista kilpailijoista oikeesti mihinkään.
Kommentit (23)
molemmat, minä ja mies ihan yhtä innoissaan ohjelmaa. Tämä meneillään oleva tuotantokausi on tullut hiukan huonommin seurattua ja tuntuu, että taso on heikompi muihin kausiin verrattuna.
Joku mainitsi viestissään, että on usein eri miletä tuomarien kanssa. Minullakin se tahtoo mennä niin, että jos kehun jotakuta, hän putoaa.. en tiedä, mitä se minun mausta sitten kertoo mutten ammattilainen olekaan. En osaa tarkalleen sanoa, mikä ohjelmassa viehättää/koukuttaa. Odotan pienellä kauhulla Suomen versiota mutta aijon kyllä yrittää seuarata senkin.
ottaa päähän oikein tosissaan.
Tietysti tyttö on vielä nuori ja tosi musta-valkoinen ajtuksissaan, mutta tarviiko kaikkia ian sanoa ääneen?
Inttää tuomareillekin vastaan. Varmaan moni muukin haluaisi sanoa tyomareille heidän kommenteistaan vaikka mitä, mutta ymmärtää pitää suunsa kiin.
se Suomen fab fiven homoparturi.
Toivon ihan oikeasti, että siinä Suomen versiossa ei vittu lentelis niin paljon kuin huippumalleissa ja muissa. Kumma, että Suomessa vittua saa tv.ssä viljellä niin vapaasti, vaikka jatkuva kiroilu tekee ohjelmista jotenkin suttuisia ja halpiksen oloisia.