Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin miehenne lakkasi osallistumasta oma-aloitteisesti kotitöihin?

Vierailija
27.07.2009 |

Tässä kun muistelen, niin ekassa yhteisessä vuokrakämpässä ja vielä ekassa yhteisessä omistusasunnossakin mun mies pesi pyykkiä, täytti ja tyhjensi astianpesukonetta, alkoi siivoamaan ihan siinä missä minäkin. Ei voinut sanoa, että olisi miesten töitä ja naisten töitä. Lasten synnyttyä homma on muuttunut ihan kokonaan, mies ei ikinä aloita siivoamista, ei enää huomaa moskaa lattialla, ei lakaise/imuroi extempore. Ei pese pyykkiä, paitsi omat työvaatteensa. Astianpesukonekin on koko ajan vaan enemmän mun hommia, nykyään tuskin saa kupin pöydältä tiskipöydälle, ja jostain kumman syystä tiskikoneeseen laittaminen on ihan ylivoimainen ponnistus. Tympii kyllä, miten miehestä on alle viidessä vuodessa tullut tuollainen mitäänosaamaton perusäijä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei ole vielä lopettanut kotitöihin osallistumista. Ihan oma-aloitteisesti pesee pyykkiä ja tyhjentää astianpesukonetta ja siivoilee.

Vierailija
2/9 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oln äitiyslomalla. siloin kakk siiryi minulle kosk hän käi töissä. minä hoidin kodin:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä tulee kun puhelimella näpyttää

Vierailija
4/9 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin suurin osa palstan lukijoista on pilkun viilaajia ja puuttuvat vain kirjoitukseen sekä sen ulkoasun viilaamiseen. Täällä on niin paljon tuota tikapuuhermostolla varustettua lukijaa, etteivät voi sille mitään. Sisältöä eivät kommentoi - varmaan liian vaativaa.

Vierailija
5/9 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yleistäe ttä enenn tasa-arvoinen työnjako vinksahtaaja äidin vastuulle kotiäitiaikana ja jää vinksahdukseensa sittenkin kun nainen on täyspäivätyössä. iltä suojaa parhaiten kun mieskin on välillä lasten kanssa kotona, eikä mitään muutama viikkoa vaan puoli vuotta - vuosi vähintään.

Vierailija
6/9 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen se jota pitää komentaa siivoomaan... mutta tämä on outo juttu minkä olen huomannut, jos mies on vaikka pari yötä reissussa, siivoan ja teen kotitöitä paljon enemmän, kun jos mies on kotona, sillon tuntuu ettei jaksa huvita :DD

Vierailija
7/9 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

V''''taa itteänikin jo ainainen narina kun tarttee aina olla pauhaamassa.

Vierailija
8/9 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin alkoi vähentyä ja nykyään ei tee oikein mitään ilman järjetöntä nalkutusta. tai no, nyt imuroi kun olen raskaana.

Vierailija
9/9 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun minä jäin ekasta lapsesta äitiyslomalle. Ei ole vaikuttanut minun työssäkäyntini myöhemmin asiaan mitenkään, eli kotityöt kuuluvat edelleen minulle.