Joko olette katsoneet hillittömän alttarille tulon
Minä katsoin ja tykästyin - tosi siistiä.
http://www.iltasanomat.fi/naiset/uutinen.asp?id=1714292
Minnesotalaisen parin diskohäistä tuli hillitön YouTube-hitti
Minnesotalainen pariskunta päätti räväyttää häissään. Kevin Heinz ja Jill Peterson olivat päättäneet, että tavanomainen alttarille astelu ei tule kuuloon.
Arvokkaan kävelyn sijaan kirkossa soi poppi. Hetken kummastelun jälkeen häävieraat ryhtyivät innokkaasti taputtamaan.
Internetin suositulla YouTube-sivustolla kummallinen hääseremonia on saanut jo yli seitsemän miljoonaa klikkausta viikon aikana.
Viiden minuutin pätkässä hääpari, bestmanit ja kaasot tanssivat ja hyppivät alttaria kohti Chris Brownin Forever-kappaleen tahdissa.
Brown itse ei ole viime aikoina tullut tunnetuksi kestävistä liitoista. Hänet tuomittiin oikeudessa taannoin tyttöystävänsä, poptähti Rihannan mukiloinnista.
Häävieraiden ilmeet ovat näkemisen arvoisia, kun mm. sulhanen tekee kuperkeikkoja matkalla alttarille.
Parin häävideosta on tullut jo niin suuri hitti, että jopa NBC:n tunnettu Today Show on heitä aiheesta haastatellut.
- Olen aina rakastanut tanssia. Se on tapa ilmaista itseään ja jakaa iloa, morsian sanoo.
- Onneksi en satuttanut itseäni, sulhanen kertoo.
IS
Kommentit (36)
En siis tarkoita, etteikö kullakin olisi oma tyylinsä ja häät sen mukaisesti, mutta arvostin tässä kyllä hyvää, koko porukan yhteistä fiilistä ja persoonallista ratkaisua.
Jos ei tykkää niin ei tykkää, makuasioista ei voi kiistellä! Kauheeta kun ei nyt mennyt sun mielen mukaan, mutta sellaista se elämä on, vai onko sulla elämää???
Terveisin yks, joka tykkäs myös.
Terveisin yks, joka EI pitänyt!
Kyl ne kävi pari kertaa kaikki näytillä. Mua vain häiritsi sen yhden morsiusneidon huimat länkisääret.. oli todella huomattavat ja mekon pituus oli erittäin epäedullinen :-((
Iljetti niin, että iho meni kananlihalle. Hyi hitto sentään. Onneksi ei ole koskaan tarvinnut noin teennäistä touhua olla seuraamassa.
Iljetti niin, että iho meni kananlihalle. Hyi hitto sentään. Onneksi ei ole koskaan tarvinnut noin teennäistä touhua olla seuraamassa.
ja kaikki on aidosti mukana fiiliksessä! =)
Jos en olis naimissa niin jotain tollasta voisin omiinkin häihin keksiä.
Ja kyllä, itse harrastan tanssia ja kannustan muitakin ilmaisemaan tanssin kautta itseään... mutta tuo meni myötähäpeän puolelle. Tuli mieleen joku Blues Brotherin kirkkokohtaus, joka on hieno, mutta tuossa ei toiminut.
Tanssityyli oli samaa kuin mitä kännissä yleensä vedetään Suomenkin diskojen lattioilla. Ylipainoiset keski-ikäiset ja tyylittömät muijat... Huh.
Tuskinpa se oli homman pointti... Aivan ihana video minusta :)
koko juttu, jotenki tosi liikuttava ja herttainen tapahtuma! Hormonitko tässä hyrrää vai mistä moinen itkureaktio...:D
ja mun hormoonien pitäisi olla ihan tasapainossa.
Ihana oli. Ja kaikkee muuta kuin teennäinen.
oikein diskohommiin sopiva. Kauheen vaikeen näkösenä joutui pitelemään helmoja ylhäällä.
miten lihavia kaikki miehet olivat? Minkäikäisiä nämä olivat, kolmekymppisiä? Yhtään hoikkaa miestä ei tanssimassa ollut. Naiset sentään lähestulkoon normaalivartaloisia.
miten lihavia kaikki miehet olivat? Minkäikäisiä nämä olivat, kolmekymppisiä? Yhtään hoikkaa miestä ei tanssimassa ollut. Naiset sentään lähestulkoon normaalivartaloisia.
Ottaen huomioon, mistä ovat kotoisin, niin olivat ihan "normaalin" kokoisia..
nyt uudestaan, ja oli kyllä aika ihana! Hyvin tanssivat ja tunnelma oli lämmin. Miksi vaan ne aurinkolasit piti olla...
Tuossa oli muita videoita amerikkalaisista wedding entraceista, mitä ne ovat? Niissä ikäänkuin hääjuhlaan kuulutettiin joitain pareja, siis monta samaan juhlaan??
Ihanaa että jotkut tekee just niin ku itestä tuntuu, eikä niinku "pitää" tehdä"
Musta oli ihanaa se, kun pappi odotteli siellä että tuleekohan se morsian :))
Kyllä suomalaiset junttihäät on paljon paremmat, kun istutaan ja ikävystytään kirkonpenkissä ja veisataan virsiä!