Joko olette katsoneet hillittömän alttarille tulon
Minä katsoin ja tykästyin - tosi siistiä.
http://www.iltasanomat.fi/naiset/uutinen.asp?id=1714292
Minnesotalaisen parin diskohäistä tuli hillitön YouTube-hitti
Minnesotalainen pariskunta päätti räväyttää häissään. Kevin Heinz ja Jill Peterson olivat päättäneet, että tavanomainen alttarille astelu ei tule kuuloon.
Arvokkaan kävelyn sijaan kirkossa soi poppi. Hetken kummastelun jälkeen häävieraat ryhtyivät innokkaasti taputtamaan.
Internetin suositulla YouTube-sivustolla kummallinen hääseremonia on saanut jo yli seitsemän miljoonaa klikkausta viikon aikana.
Viiden minuutin pätkässä hääpari, bestmanit ja kaasot tanssivat ja hyppivät alttaria kohti Chris Brownin Forever-kappaleen tahdissa.
Brown itse ei ole viime aikoina tullut tunnetuksi kestävistä liitoista. Hänet tuomittiin oikeudessa taannoin tyttöystävänsä, poptähti Rihannan mukiloinnista.
Häävieraiden ilmeet ovat näkemisen arvoisia, kun mm. sulhanen tekee kuperkeikkoja matkalla alttarille.
Parin häävideosta on tullut jo niin suuri hitti, että jopa NBC:n tunnettu Today Show on heitä aiheesta haastatellut.
- Olen aina rakastanut tanssia. Se on tapa ilmaista itseään ja jakaa iloa, morsian sanoo.
- Onneksi en satuttanut itseäni, sulhanen kertoo.
IS
Kommentit (36)
itkupilli, aivan ihana tapahtuma :)
Just pitäs kirjastoo lähtee, mut pitänee vielä hetki odotella, et sais tän punotuksen silmistä laskemaa..
En sitten aivan ymmärtänyt tuota kummaa kyykyssä kiemurtelua. Ja kappalevalintakin oli... hmm...köyhä.
Ja biisivalinta tosiaan... Chris Brownia. :D Enemmän tykkäsin siitä I like big butts -hää"valssista" jossain muinaisemmassa videossa.
En mä voi parhaalla tahdollanikaan sanoa tuota muuksi kuin kamalaksi. Onneksi en ole ollut moisissa häissä.
ja ihan kiva, kun ottaa huomioon, että seremoniaporukka näkyi olevan mukana fiiliksissä täysillä. Ei taitas Suomessa jäyhiltä onnistua moinen.
:)
En siis tarkoita, etteikö kullakin olisi oma tyylinsä ja häät sen mukaisesti, mutta arvostin tässä kyllä hyvää, koko porukan yhteistä fiilistä ja persoonallista ratkaisua.
En siis tarkoita, etteikö kullakin olisi oma tyylinsä ja häät sen mukaisesti, mutta arvostin tässä kyllä hyvää, koko porukan yhteistä fiilistä ja persoonallista ratkaisua.
Jos ei tykkää niin ei tykkää, makuasioista ei voi kiistellä! Kauheeta kun ei nyt mennyt sun mielen mukaan, mutta sellaista se elämä on, vai onko sulla elämää???
Jos ei tykkää niin ei tykkää, makuasioista ei voi kiistellä! Kauheeta kun ei nyt mennyt sun mielen mukaan, mutta sellaista se elämä on, vai onko sulla elämää???
Terveisin yks, joka tykkäs myös.
Rupesin jo ihmettelemään, että meneekö jo kerran discoilleet jostain sivuovesta takaisin ja tulee yhä uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan...
En tajunnut miksi sinne tulee 20 naista ja miestä samanlaisissa puvuissa. Ilmeistä päätelleen häävieraatkaan eivät meinanneet tajuta, että alkaako joku näistä olla jo se sulhanen tai morsian.
Hieman lyhennettynä olisi ollut parempi. Kiva toki noinkin.
koko juttu, jotenki tosi liikuttava ja herttainen tapahtuma! Hormonitko tässä hyrrää vai mistä moinen itkureaktio...:D
Olisi antanut vaan jonkun 5..10 ensimmäisen ihmisen tulla siitä. Meni vähän jo vaivaituneisuuden puolelle kun sitä vaan jatku ja jatku.
Rupesin jo ihmettelemään, että meneekö jo kerran discoilleet jostain sivuovesta takaisin ja tulee yhä uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan...
että onko toi jenkeissä normaalia, että alttarilla on noin hirveä määrä jengiä, morsiusneitoja ja sulhaspoikia vai mitä lienevätkään? Pitääkö morsiusparin aina valjastaa koko ystäväpiirinsä noihin hommmiin?
Eipä silti, tosi hauska video oli! :D
Itse täällä itkeä vollotin suorasta ja ilosta ja liikutuksesta, kun katsoin tuon videon pätkän:)