Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä iso perhe lentokentälle parhaiten?

Vierailija
27.07.2009 |

ja mielellään mahd. edullisestikin...

Perheessä siis 6h, ja meidän auto on vain tavallinen pieni 5h pikkufarmari.

Lapsista 2 käyttää vielä turvaistuinta (toinen kaukaloa).

- ensin ajattelin, että muut menee autolla ja minä busseilla, mutta lento lähtee jo 8.00 ja ilmeisesti busseja ei mene noin aikaisin. Tai ehkä lentokenttäbussi meneekin, mutta meiltä ei näköjään mene järkevästi noin aikaisin bussia, jolla pääsisin sille lentokenttäbussille.

- entäs taksi: jos otamme tilataksin, voiko olal varmaa että sen saa?

- vai pitääkö ottaa 2 taksia?

ja takseissa ongelmana turvaistuimet: 3-v. joutuisi tod.näk. matkustamaan käytännössä ilman istuinta, mistä en pidä. En oikein usko noihin ennakkotilattuihin juttuihin, onko vaikeaa / kallista saada turvaistuimella?

Oman kaukalon toki voimme ottaa vauvalle, mutta saako sen kentälle säilöön?

Taksi tietty myös aika kallis, edestakaisin siitä tulee jo iso kustannus.

- tai sitten mies tekee 2 perättäistä reissua, eli vie osan porukan kentälle odottamaan klo 5:00ksi (varmaan sitten minä pikkulasten kanssa, jotka ei voi olla yksin kotona / kentällä ilman aikuisia) ja hakee loput.

Tämä ei ehkä kovin realistista aikataulujen takia, ja meiltä on matkaa kentälle n. 30-40 km.

(Ja samat härdellit takasiin päin?)

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun on varmaan pakko buukata ne istuimet sille lennolle. Vai miten aiot suoriutua kohdemaassa hotelliin?

Vierailija
62/63 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin olen matkannut alle 3-vuotiatten kanssa takseissa ilman istuimia monet kerrat kun ei ole ollut turvaistuinta esim. kaupungilla tai kyläpaikassa mukana ja viimeinen bussi on jo mennyt. Taitaa olla aika tarkka aikataulutus joissain perheissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sit ap mihin ratkaisuun päädyitte!

Meidän viishenkinen poppoo reissuilee paljon ja aina ollaan kyllä selvitty kentälle ja takas. Tavalla tai toisella.

Sitä paitsi, kai teidän siellä kohdemaassakin täytyy liikkua paikasta A paikkaan B?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi