Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vanhaksi lapset nukkuvat pinnasängyssä?

Vierailija
26.07.2009 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pinniksessä nukkuu nyt tasan 2-vuotias, kunnes vaihdetaan huoneita tai ei enää siellä halua nukkua.

Sisaruksensa ovat siirtyneet tavallisen sänkyyn 1,5-vuotiaana, eivät saaneet enää unta kaltereiden takana .

Sukulaislapsi nukkui vajaa 4-vuotiaana vielä..

Vierailija
2/14 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdolisimman kauan... on niin helppo kun ei pääse itse sieltä pois ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siirty omaan isojentyttöjen sänkyyn.

Vierailija
4/14 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsi alkaa könytä sieltä itse pois. Voi satuttaa itsensä jos putoaa laidan yli. Siinä vaiheessa on aika siirtyä tavalliseen lastensänkyyn.

Vierailija
5/14 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsi alkaa könytä sieltä itse pois. Voi satuttaa itsensä jos putoaa laidan yli. Siinä vaiheessa on aika siirtyä tavalliseen lastensänkyyn.

mutta laitaa jää vielä sen verran, että lapsi ei pyörähdä yöllä sieltä lattialle. Lapsi nyt 2,5v. ja nukkuu vielä pinnasängyssä ja pääsee sieltä itse turvallisesti pois ja itse sänkyyn.

En muista kuinka vanhaksi iso sisarukset nukkuivat pinnasängyssä.

6/14 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kai mennyt pitempäänkin mutta juuri sopivasti saimme tuttavalta matalan sängyn.

Vierailija
7/14 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiipeämään sileitä pinnoja pitkin lähes lattiatasossa olevasta sängystä pois. Itsellä kaksivuotias nukkuu pinnasängyssä ja saa nukkua niin pitkään kuin sinne mahtuu.

Vierailija
8/14 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuohon kommenttiin, että pitäisi olla ika iso ennen kuin kiipeäminen onnistuu... Se on täysin luonnekysymys! Tunnen lapsen, joka oli tatasn 1v, eikä mitenkään edes normaalia pidempi, kiivetessään ekan kerran pinniksestä pois. Pohja oli matalalla ja laidat ylhäällä, mutta kun on hurjapäinen luonne: poika vain käsivoimilla hilasi itsensä reunalle, ja siitä ensin toinen jalka yli, sitten toinen, ja sitten tiputtautui jaloilleen maahan :)

Taitaa olla tuleva ratsumies, vakoilimme äitinsä kanssa ovenraosta, kun teki tämän uskomattoman tempun kerran päikkäreiden jälkeen... Eikä hän tosiaan koskaan satuttanut itseään, oli vaan ketterä ja rohkea tapaus :)

Vierailija
9/14 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli just oppinut kävelemäänkin, joten en osannut epäillä. että vielä tulis. hienosti kiipesi, vaikka pohja oli ihan alhaalla, onneksi sain kiinni. Sitten ostin normaalin reunallisen sängyn, siinä nukkui hyvin. eikä mun lapsi ollut mitenkään poikkeuksellisen ketterä. Kummini keskosena syntynyt tyttö oli tosi pienikokoinen vielä hiukan yli vuoden iässä, niin vaan sieltä kiipesi, ja oli todella iso sänky ja korkea. Kummini kielsi isompia lapsia nostamasta siskoa sieltä, kun ei aluksi uskonut ennenkuin näki, että tyttö tulee sieltä itse:-)

Vierailija
10/14 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tosi liikunallinen ja kiipeilevä kaksivuotias poika ei ole edes yrittänyt kiivetä pois pinnasängystä.

Vierailija
11/14 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä alkoivat kiipeillä joskus vajaa 2 vuotiaana pois ja silloin vaihdettiin lastensänkyihin.

Vierailija
12/14 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiipeämään sileitä pinnoja pitkin lähes lattiatasossa olevasta sängystä pois. Itsellä kaksivuotias nukkuu pinnasängyssä ja saa nukkua niin pitkään kuin sinne mahtuu.

Pinnasänky oli pakko hylätä kun lapset tuli reunojen yli pois.

Vierailija
13/14 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi kiipesi itse pinniksestä pois noin 1,5 vuoden iässä. Ja pinnasängyn pohja oli tietysti ala-asennossa! Reunaa ei voinut meidän pinnasänkymallissamme laskea alas.

Siispä vaihdoimme hänelle jatkettavan lastensängyn pinnasängyn tilalle. Se on paljon turvallisempi kiipeilevälle taaperolle.

Vierailija
14/14 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sain otettua kopin =)

Itse tulin pienenä päälleni pinniksestä.