Huono omatunto... pilaan mun lapseni
en vaan nyt jaksais lasten riitelyä ja varsinkaan tuota määräilevää poikaa. Yritti tuossa aikaisemmin ajaa nuoremman olkkarista pois, kun halus katsoa tiettyä ohjelmaa mikä ei sopinut nuorimmalle.
Saatiin kunnon riita sit aikaiseksi...
joskus tekis mieli juosta metsään huutaan ja itkeen....
Kommentit (5)
Sitten vasta lapsenne pilaattekin, jos sallitte muiden kiusaamisen. Komentaminen on lapsen parhaaksi.
Liika pumpulissa pitäminen vasta lapsen pilaakin.
Tuntuu että huono omatuntokin on jo mennyt ohi ja nyt vaan monesti ärsyttää todella paljon. Isompi kiusaa ja nimittelee ja pienempi vinkuu ja itkee sitten joka asiasta. Hermot menee joka päivä monta kertaa. Ja tulee myös sanottua lapsille pahasti kuten etten jaksa enää kuunnella ja päivä menee pilalle ym.
Olen myös tokaissut: "onneksi huomenna on työpäivä, niin ei tarvitse olla teidän kanssanne". Arvatkaa vaan tuliko siitä huono omatunto? En olisi ikinä uskonut voivani käyttäytyä näin...
Mutta pyydän myös anteeksi ja kerron mistä suutuin jne, etenkin näiden pahimpien sammakoiden jälkeen.
että hän on niin muuttunut et hyvä kun omaksi lapseksi tuntee. Harmittaa kun tulee sanottua tyhmästi.. Tämä 5vuotias on sanallisesti aika lahjakas ja on saanut minulle pahan mielen liiankin usein. Koen olevani hyvä äiti ja antavani tavallisen kodin ja arkea ja turvallisuuden tunteen (oma lapsuu oli hirveä joten pyrin tekemään kaiken toisin), mutta mikään ei riitä ja muualla asuva isi on niin paljon parempi...
Käy sääliksi poika, kun koko ajan olen komentamassa. Mutta kun en vaan voi katsoa vierestä, kuinka kiusaa pikkusiskoa koko ajan...