Kuinka nopeasti miehesi yleensä nukahtaa sen jälkeen kun hän on pannut sinua?
Kommentit (14)
Me keskustelemme vielä pitkään, silitämme toisiamme ja kerromme kuinka paljon rakastammekaan toisiamme
Yleensä mennään yhdessä suihkuun (toinen "pano" voi tulla sielläkin), sitten makoillaan, voidaan syödä, juoda, katsoa leffa jne. Joskus mennään heti pesun jälkeen nukkumaan lähekkäin ja hellästi. Hän ei yleensä nukahda HETI, en kyllä minäkään.
nukun jo kun se mulkku on vielä mun sisällä.
Tää on niin raivostuttavaa kun mä haluisin helliä ja jutella, mutta toinen nukahtaa välittömästi
Mun mies myös joskus tekee noin - vastasi syyksi tuon otsikon :)) hih Mutta siis jos tosi väsynyt ja on yö, ei silloin kyllä pomppaa pystyyn.
seksi harrastetaan vaan illalla/yöllä, kun taapero ei nuku enää päiväunia. seksin jälkeen halitaan, käydään pesulla, mies tupakalle, sit mies yleensä laittaa jotain iltapalaa ja tulee mun viereen sänkyyn kattoon jotain elokuvaa kun mä alkaan nukkumaan
ensin on maattu ihan lähekkäin iho ihoa vasten,pussattu ja kuiskittu höpöjä toisillemme.
Menipä hetki ennen kuin tajusin :D
Onpas teillä monella seksi kuin Teletapeista.
"Uudestaan, uudestaan!"
yleensä käydään suihkussa ja syödään iltapalaa. Kuka sitä nyt vielä klo 22 (tms) menisi nukkumaan?
Olemme olleet yhdessä 20 vuotta, eli ei tässä enää mitään höpötellä... Toista oli vielä 10 vuotta sitten :-).
ettei olla käymässä yöunille.
Tänäänkin pantiin iltapäivällä kun lapset oli ulkona. Arkisin pannaan joko ihan aamulla tai kun lapset on pihalla/harrastuksissa
Mä oon iltaisin niin loppu töistä ja harrastuksista ettn mä jaksa iltaisin panna,kuin todella harvoin.
Seksiä kuitenkin 5krt/vko
Yleensäkin kun mies kallistaa päänsä tyynylle, alkaa kuorsaus kuulua sillä samalla sekunnilla.
tyyliin minuutissa ku on pesulla käyty ja on päänsä saanu petiin. ;) Käytännössä siis ite aktista noin viiden-kymmenen minuutin päästä on unessa.
Minä olisin valmis menemään pesun jälkeen heti nukkumaan. Ah, ihana raukea olo...
Mies sen sijaan pomppaa tikkana ylös vaikka olisi keskiyö ja tekee mitä milloinkin vaikka kuinka pitkään.