Missä itsepalvelukirpputorilla käy hyvin kauppa?
Kommentit (12)
merkkikamaa. Muistat vaan hinnoitella oikein :)
Akseli olis meitä lähellä, joten siinä mielessä se kiinnostaa. Mut mietin, et meneekö siellä yhtään tavanomaisenmpi tavara kaupaksi? Olisi meinaan tuota myytävää kuutiotolkulla, joten tavarasta tosiaan tarvitsisi päästä eroon. Onko joku myynyt tuolla Akselissa ihan tavallista tavaraa? Ei siis merkkitavaraa? Meneekö kaupaksi?
Itse olen kyllä ostanut ihan normitavaraa tuolta Aleksista, kunhan tavaran kunto ja hinta on ollut kohdallaan.
Vinkki: Liian täyteen ei kannata pöytää laittaa (=röykkiö), koska sitä ei jaksa penkoa niin perinpohjaisesti kun haluaisi tai ei ollenkaan. Mieluiten käy täyttämässä vaikka päivittäin, jos tavaraa on paljon.
Juu, olen kyllä ihan konkari myymisessä, joten periaateessa tiedän miten myydään. Käytännössä ei kyllä aina ihan yhtä hyvin mene (kun ei jaksa käydä siivoamassa pöytää tämän tästä).
paikka on kyllä varmaan pääkaupunkiseudun kallein, 45 euroa, mutta työntekijät kehuvat kauppa käy loistavasti.
Me mennään Hietsuun ja pääsee tavarasta kerralla eroon. Kaikki paikat läpikäytynä, missään ei käy paremmin kauppa kuin Hietsussa.
Tosi hyvin meni tavara kaupaksi. Kahdessa viikossa tienasin lähes 500e. Ja siis ihan perustavaraa oli myynnissä. Tosin sitä tavaraa olikin aika järkyttävät määrät.
Pöytä myllätään kyllä hetkessä, että sitä saa käydä järjestelemässä vähintään joka toinen päivä.
Tosi kiva kuulla. Mitä sulla oli myynnissä ja minkälaisia hintoja pyysit?
Mitkä tuotteet sulla ei tahtonut mennä kaupaksi?
Vaatteita, sekä lasten että aikuisten. Aikuisten vaatteita meni joitain kaupaksi, mutta enemmän ihmisiä tuntui kiinnostavan lasten vaatteet. Samoin kuin lastentarvikkeet (itkuhälytin, taaperokärry yms lelut...) Sitten kaupaksi meni kirjoja, dvd-levyjä, cd-levyjä, kalevalakorut, kamerajalusta, laukut, joitain astioita...
Jos vaan on hyväkuntoista tavaraa ja hinnat kohdallaan, niin kauppa käy. Onhan se hinnoittelu älyttömän työlästä ja muutenkin vaatii työtä pöydän pitäminen siistinä, mutta kyllä se kannattaa.
t. en muista numeroa, mutta se akselilla ihan hyvin tienannut :-)
Akselissa meilläkin on mennyt ihan hyvin kaupaksi.
Lastenvaatteet ja äitiysvaatteet erittäinkin hyvin. Aikuisten muut vaatteet vähän heikommin. Kaikki lastentarvikkeet (jopa VHS-nauhat) ovat menneet tosi hyvin, samoin lelut.
Pitää siivota melkein joka päivä. Hinnoittelu on ollut alakantissa eli hyvin halvalla olen myynyt. Tyyppiä hyvä body 50 senttiä, huonompi 10-20 senttiä.
Yksi vaihtoehto on se, että ottaa pöydän yhdessä kaverin kanssa ja sovitaan siivousvuorot ja tavaran lisäysvuorot.
Me tienattiin kaverin kanssa kanssa liki 500 euroa helmikuulla.
Hyväkuntoiset lasten vaatteet ja tarvikkeet liikkuu hyvin. sain parissa viikossa yli 500 e
Itse kierrän paljon kirpputoreja ja seuraavista tarttuu aina jotain mukaan "Akseli Espoossa ja Kehä3 Vantaalla".
En sitten tiedä mitä mieltä myyjät ovat ko. paikoista, mutta ostavana asiakkaana tykkään niissä käydä.
Akseli olis meitä lähellä, joten siinä mielessä se kiinnostaa. Mut mietin, et meneekö siellä yhtään tavanomaisenmpi tavara kaupaksi? Olisi meinaan tuota myytävää kuutiotolkulla, joten tavarasta tosiaan tarvitsisi päästä eroon.
Onko joku myynyt tuolla Akselissa ihan tavallista tavaraa? Ei siis merkkitavaraa? Meneekö kaupaksi?
koska se on meillä lähempänä. Akselissa en oo käynyt, mutta aion käydä nyt elokuussa.
Minusta noilla live-kirpputoreilla menee nimenomaan se tavallinen lastenvaate hyvin kaupaksi. Ei siellä kannata kokeilla merkkivaatteita, jos ei laita tolkuttoman pieniä hintoja 1-2 e/pusero, koska siellä ihmiset eivät ole valmiita maksamaan edes vitosta kovinkaan monesta tavarasta (eikä 40 e reimatecistä).
Itse myyn usein tavaliiset vaatteet livenä ja merkkivaatteet sitten huuto.netissä.