Mitä yritetään sanoa, kun käytetään kahta pilkkua,, niinku näin
Ei voi olla vahingosta kyse, kun joillakin näkyy näitä ihan säännöllisesti,, outo tapa =)
Kommentit (26)
Kolme pistettä tippuu täällä pois, katso vaikka, laiska laittaa tilalle kaksi ,,. En tiedä oikeasti 😅
Eräs tyyppi pommittaa mua tekstareilla ja hän käyttää joka virkkeen perässä kolmea pistettäSaa vähä-älyisen vaikutelman.
Typerämpää vielä... on tapa ... kirjoittaa tälleen....ihan kuin miettisi joka välissä....
Vierailija kirjoitti:
Eräs tyyppi pommittaa mua tekstareilla ja hän käyttää joka virkkeen perässä kolmea pistettäSaa vähä-älyisen vaikutelman.
Pisteet eivät näemmä tulleet näkyviin.
Vierailija kirjoitti:
Kolme pistettä tippuu täällä pois, katso vaikka, laiska laittaa tilalle kaksi ,,. En tiedä oikeasti 😅
Ei tipu...
Noita tuplapilkkuja näkee fasessakin
Sillä halutaan sanoa, että olen yli 60-vuotias elämänkoululaismamma facebookissa.
Joskus muinoin oli kolme pistettä... no nyt ei ole... se kun on tätimäistä.... ja hieman uhkaavaa...
Jonkun sormi nykii,, tai sitten se tarkoittaa jotain,, mutta en minä kyllä tiedä,,
Ootkohan nyt ymmärtänyt ihan oikein, ovatko ne pilkut ylhäällä vai alhaalla? Ehkä jotkut ei viitsi sitaattimerkkejä vaan laittaa ylös?
Vierailija kirjoitti:
Typerämpää vielä... on tapa ... kirjoittaa tälleen....ihan kuin miettisi joka välissä....
Hei! Sulla ei poistu pisteet. Mulla poistuu perhana
Kolme pistettä on sama kuin keskustelussa jäisit tuijottamaan hiljaa toista, että oliko se aivan tosissaan.
Tuota kahta pilkkua ei ole tullut vastaan.
Nyt, en ymmärrä,,, keitän teetä, itselleni terveisin,, arja
Vierailija kirjoitti:
Vahingossa tullut lauseeseen.
Aika usein toistuva vahinko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahingossa tullut lauseeseen.
Aika usein toistuva vahinko
Onhan virtsan karkailukin. Nuo tulee yleensä samaan aikaan. Ensin alkaa pikkusen tiputtamaan ja sitten jossain vaiheessa huomaa, että alkaa ylimääräisiä pilkkuja myös tipahtelemaan vaikka ei haluaisi. Onneksi vaivaan on myös lääke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei! Sulla ei poistu pisteet. Mulla poistuu perhana
Sulla varmaan sitte joku oikoluku/korjaus poistaa ylimääräist pilkut. Ei tää palsta sitä tee.
Änkytystä