14-vuotiaan kotiintuloaika klo 21 eikä näy vielä kotona
Mies lähti äsken pyöräilemään noita teinien kokoontumispaikkoja. Puhelin on päällä, mutta tyttö ei vastaa. Yleensä on tosi tosi tunnollinen eikä ole koskaan myöhästynyt kotiintuloajastaan kymmentä minuuttia kauempaa.
Huolestuttaa enkä voi oikein tehdä mitään, kun on näitä nuorempia kotona.
Kommentit (30)
Just... Tiedätkö että tämä on klassinen selitys kun ollaan jonkun pojan kanssa sängyssä. Ja kertoo muka aina jos on alkohlia kuvioissa, luuletko että oikeasti kertoo? Kiltit tytöt... Herää, sinä #15.
Ei kai se nyt niin ihmeellistä ole, sattuu sitä aikuisillekin, ihan inhimillistä.
Pari kertaa on siis myöhästynyt vikasta bussista, mä olen sitten käynyt sen hakemassa. Ihan on ollut selvinpäin ja harmissaan kun ei bussiin kerennyt.
Vika bussi meille päin lähtee 22.30, ja mun tyttö täyttää kohta 16-vuotta.
kun aloituksenkin teit, voisit nyt ilmoittaa meille tuliko se tyttö millon kotiin, ollaan huolestuneita.
Kerro tuliko tyttö kotiin ja moneltako. Huoli oli mullakin sun tytön puolesta. Minusta tuo on ihan ok kotiintuloaika ja itsekin olisin huolestunut, jos ei tulisi meidän lapset niin kuin on sovittu.
kuka 14 vuotias tulee tohon aikaan kotiin ? en mä ainakaan .
ei kai muilla niin aikaisin tarvitse kotona olla? Meillä 17v tulee 24-01 aikaan, 15v 23 ja 13v (kohta 14v) 22:30. Niin heidän kaveritkin.
ei kai muilla niin aikaisin tarvitse kotona olla? Meillä 17v tulee 24-01 aikaan, 15v 23 ja 13v (kohta 14v) 22:30. Niin heidän kaveritkin.
Meillä ei 13-vuotias todellakaan saisi olla ulkona 22.30 asti. Klo 21 on kotiintuloaika, ensi kesänä kun tyttö on 14, voin harkita 21.30 kotiintuloaikaa. Ja tytön kavereilla on ihan samat kotiintuloajat.
Ap, löytyikö tyttö?
Toivottavasti ei ole tapahtunut mitään pahaa..Tsemppiä!
Miettikääpä nyt, 14-vuotias poika hengaa kavereiden kanssa ja vähän kello yhdeksän jälkeen pojan isä tulee polkupyörällä huutelemaan kotiin. Pojan samanikäiset kaverit, kaikki muut pojat ja tytöt, jäävät sinne vielä keskiyöksi kun poika joutuu menemään heti hammaspesulle ja nukkumaan, kun on vielä niin pieni. Tuollainen poika tuskin saa tyttöystävää tuollaisten vanhempien ansiosta.
Sain edelliset estettyä ja nyt näköjään tullut taas uutta tilalle?Mikä juttu tuo on?
Jos ei ole rahaa mopoihin ja omiin tiekkareihin, ei se automaattisesti tarkoita, että olette parempia vanhempia kuin muut...