Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele kiharrinta, jolla saa pysyvät kiharat pitkään tukkaan!

Vierailija
25.07.2009 |

(Suoristusrauta mulla jo on.)

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoristusrautakiharat on pysyvimmät.

Vierailija
2/25 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisin, että ihan vanhaan malliin kun yöksi laittaa joko paplarit tai patukat kosteisiin hiuksiin, joihin laittaa kampausnestettä, saat parhaan tuloksen. Aamulla sit pöyhii käsin auki, suhauttaa kevyesti lakkaa sinne tänne, niin siinä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen kestävistä Gilda-kiharoista, jotka pyöräyttäisin työaamuinakin. Kenelle ne isot kihartimet on sitten tarkoitettu? -ap

Vierailija
4/25 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lämpörullat, nopeet kiharat.

Vierailija
5/25 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle ne isot kihartimet on sitten tarkoitettu? -ap

Vierailija
6/25 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai menenkö mä sitten ne rullat päässä roikkuen töihin? Olen nimittäin joksus repinyt tarrapapiljotteja päästäni kera hiustuppojen. -ap

Vierailija
7/25 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
8/25 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtee pitkästäkin tukasta iisisti kun on samettipinta, eri kokoisia rullia pienistä isoihin. Alle kampausnestettä, sitten rullat, hyvä jäähdytys ja varovasti auki sormin. Järjestys ja hiuskiinnettä. Toimi ainakin mulla kun oli pitkä tukka. Nyt ei nille ole käyttöä kun on nafti polkka.

Vierailija
9/25 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniilla, suurilla ja kiiltävillä kiharoilla tolla Braunilla. Luulen kuitenkin, että tähän vaikuttaa myös se, että mulla on hiuksissa vähän kerrostusta. Jos hiukset on tasapitkät, niin nehän helposti lässähtää ihan ylhäältä - pitkät hiukset kun on usein myös raskaat.

Oon siis laittanut alle sitä Sebastianin Crema Styleriä ja kihartamisen jälkeen joko Sebastianin Shaper Plus -lakkaa tai Tigin lakkaa. Nämä tuotteet toimii omaan päähäni parhaiten.

Vierailija
10/25 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulottuvat hiukset (n. 10 cm lapaluista alaspäin)

- se Braunilla kihartava

Vierailija
11/25 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Braun oli hiustenkuivain ja Bablyliss oli suoristurauta. Ei niillä tule gilda-kiharoita.

lämpörullat, sanon minäkin. kunnon muotoilutuotteet alle, ja sitten sitä hiuslakkaa. niin se menee. otsakiharan saa ihan pinneillä muotoilemalla.

t. olinkohan 17

Vierailija
12/25 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä neuvottiin kestävän kiharakampauksen tekoa ja aineet mainittiin. Jutun mukaan kotona tehden parhaat saa lämpörullilla. Ja ihmeaine jota kannattaa käyttää kuulemma, siis kampausnesteen ja lakan lisäksi, on kuivapesuaine.

Vierailija
13/25 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit kiedot foliorullat hiuksiin

Vierailija
14/25 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan isot ja sileät Hollywood-kiharat. -ap

Vierailija
15/25 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niitä tarvitsee todella paljon jotta riittävät. Ei puhettakaan että se normaalisetti kattaisi pitkän tukan, koska yhteen rullaan ei voi rullata määräänsä enempää tukkaa.

Ja kyllä musta tarrapaplareillakin kihara lätistyy todella nopeasti pitkässä tukassa. Menee sellaiseksi tylsäksi puolitaipuisaksi, ettei kukaan arvaisi että olen koskaan tukkaa laittanutkaan. Laitetumman näköiseksi tulee jos suoristan ja sitten käännän pelkät latvat.

Vierailija
16/25 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja paksut. Pari kuukautta sitten ostin elämäni parhaan kihartimen!!! Braun Satin Hair, jossa "puola" on 32 mm paksu. Kihartimessa on lämmön säätö ja joku värisuojajuttu, eli kihartimen kuumuuden ei pitäisi haalistaa värjättyjä hiuksia. Stockalla tuo maksoi jotain 60 €.

Toisalta siihen kiharoiden kestävyyteen taitaa kiharrinta enemmän vaikuttaa oma hiuslaatusi. Mulla on vähän luonnonkiharaa, joten raudalla tehdyt kiharat kestää monta päivää (2-3).

Vierailija
17/25 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan isot ja sileät Hollywood-kiharat. -ap

Vierailija
18/25 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tolla Braunin raudalla tulee just semmoset kiiltävät kiharat! Kihartamisen alle käytän Sebastianin Cream Styler muotoiluvoidetta.

Vierailija
19/25 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin netistä laitteen Babyliss You curl 2070U. Sitä vaan ei taida saada Suomesta. -ap

Vierailija
20/25 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan tuo Braun parempi? -ap