Joko tämä on ollut täällä? Ihana!
Mua ihan itketti kun nuo oli niin lutusia ton tanssinsa kanssa...hullua! :)
Kommentit (12)
Miksi tällaisen olis muka pitänyt olla jo täällä?
Mua kyllä huvitti! Onkohan tuo joku perinnejuttu jo, en ikinä ennen oo nähnyt moista...
Itse en häitä oman liittoni alkuun halunnut, osin siksi että yleensä ne ovat tylsiä kuin fan. Joku tuommoinen viritys kaikkine hassutteluineen piristäisi ihan selvästi!
Mulle tuli ainakin hyvä olo kun tuota katsoi, tosin kun ei tunne ihmisiä niin tuntui hieman pitkältä. Mutta ihan hauska, onko tämä joku uusi villitys jenkeissä? Suomessa ei varmaankaan tulisi kuuloonkaan, jos vihkiminen kirkossa.
Oikeesti, tännekin pitäis saada jotain tuontyyppistä meininkiä! Mutta ei, siitähän saattais synkät luterilaiset jopa ilostua...
Seipäänniellyt yleisö tukehtuisi järkytykseensä. Kyllä häissä pitää olla ikävää!
Seipäänniellyt yleisö tukehtuisi järkytykseensä. Kyllä häissä pitää olla ikävää!
selvästi ilonen pari ja ihanat ystävät!! Mäkin haluun!!!
Monko muuten yleistä jenkeissä, että alttarilla on noita morsiusneitoja sun muita noin monta? Täytyykö niiden aina valjastaa koko kaveripiirinsä siihen hommaan?
Ihana tanssi siitä huolimatta! :D
Monta vuotta vanha mutta laitanpa kuitenkin jos joku ei ole nähnyt
ja Patrick Swayze tuli tanssimaan sen naisen kanssa. :)
inhoan kaikea teennäistä yritämistä mutta jopa mun mielestä toi oli tosi hauska. kauheesti jengiä vaan siellä alttarilla