Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko pikkumainen?

Vierailija
14.07.2009 |

Ollaan tällä hetkellä kesälomalla koko perhe. Taloudellinen tilanne on aika onneton johtuen miehen lomautuksesta ja opiskelemaan lähdöstä. Tietysti haluaisin lähteä jonnekin edes pikkumatkalla ja tällainen rahattomuus todellakin syö ja on syvältä!

Nyt anoppini haluaisi lähteä mieheni ja vanhemman lapsemme kanssa pienelle asuntoautoreissulle. minä jäisin kotiin nuoremman kanssa. Minusta tämä on huono ajatus. Olisipa tosi kiva jäädä homehtumaan kotiin, kun muut reissaavat!Lapsen kannalta tämä on tietysti mahtava juttu, mutta muun perheen kannalta ei. Olenko pikkumainen, kun suutuin aiheesta? Koko prehe ei mahdu mukaan reissuun autoilemaan...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin sun tunteesi...

Jos kuitenkin lähtevät niin nauti sä hetkestäsi nuoremman kanssa :)

Vierailija
2/7 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta täytyy sanoa, että tuosta vetäisin herneen nenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsi mies ja anoppi reissaa niin itse saat lomaa pienimmän kanssa, mulla oli vain pienin kotona viime viikolla ja kyllä oli ihanaa :) Lisäksi mummi haluaa ehkä hoitaa osan loman kustannuksista ja säästyy rahaa, ja lapsen ja mummin yhteinen aika on mukavaa.

Perheen yhteinen lomakin olisi mukava. Onko mahdollista ottaa telttaa tai jotain että kaikki neljä tai vielä anoppikin sopii kyytiin?

Jos raha riittää niin ehtii kai sitä lomailemaan sekä anopin kanssa että muun perheen kanssa. Ei tarvitse pitkälle lähteä eikä käydä missään kalliissa.

tai sitten olla vaan kotona ilman matkailustressiä :)

Vierailija
4/7 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko asuntoauto anopin? Voisittehan kysyä saisitteko asuntoauton lainaksi teidän perhettä varten ja lähteä autoilemaan koko perheen voimin, ilman anoppia

Vierailija
5/7 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuitenkin iloinen, jos lapsemme pääsevät tavalla tai toisella matkoille. Kannustan jokaista mahdollisuutta, missä vain ainakin yksi kolmesta lapsesta on mukana. Mielestäni se avartaa heidän maailmaansa ja antaa heille iloisia kokemuksia.

Toisaalta tuossa elämäntilanteessa minulle kyllä olisi lepoa ja vaihtelua olla yhden lapsen kanssa kotona. Meillä on siis kolme lasta ja käytän myös kaikki tilaisuudet hyväkseni, milloin saan olla 0-2 lapsen kanssa kotona. Kolmestaan he pitävät kovaa meteliä, mutta heti kun yksikin lapsi on poissa, on huomattavasti rauhallisempaa. Niinpä olen senkin takia tyytyväinen, jos välillä yksi tai kaksi lapsista matkustaa ja saan olla kahden tai yhden kanssa kotona.

Vierailija
6/7 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei tule kuuloonkaan, että voisimme lainata sitä. On sen verran hieno ja sitten pitäisi koko ajan varoa kaikkia muruja, hiekkaa ym.

Vierailija
7/7 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan matkalle

varmaan ihan puhtaasti ilkeyttään

parempi ettei kukaan pääse mihinkään kuin että lapsi pääsisi johonkin mihin äiti ei pääse

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän