Lapsipuolilla ei ole meille mitään asiaa jos sikalentsu jyllää.
En ole nähnyt niiden pesevän kertaakaan käsiään ja ovat kouluikäisiä, eli kantavat kaikki pöpöt mukanaan. Meille syntyy vauva kohta ja lapsipuolet saavat pysyä äitinsä luona ainakin jouluun asti. Mies voi käydä lapsiaan tapaamassa vaikka omien vanhempiensa luona ja sen jälkeen desinfioida itsensä täydellisesti.
Kommentit (10)
itse olen opettaja ja kolmen kouluikäisen lapsen äiti eikä tulis mieleenkään toimia kuin sä. Pian voipi käydä sulle niin että miehesikin muuttaa äidilleen, tai exälleen. Et sä voi vielä syntymätöntä lastasi varjella eristämällä koko kotia!
Meillä on vauva sekä koululaisia, en aijo vauvaa eristää muulta maailmalta! Aina on jokin "vaarallinen"- tauti liikenteessä. Komenna ne lapset käsienpesulle, kerrot heille sen tärkeelisyydestä sekä heidän että vauvan vuoksi. Olisit opettanut heille heti, kuinka ja miten usein haluat heidän pesevän käsiään
kätensä kun se ei edes käy koulua vaikka käsketään. Onneksi se on jo sen ikäinen ettei vierailu isän luona enää kiinnosta ja tuskin tulee ollenkaan. Toisen 13-vuotiaan saan ehkä tottelemaan uhkailemalla.
rakenna bunkkeri. Älä käy kaupassa, neuvolassa jne. Siellä on nimittäin PALJON suurempi todennäköisyys saada tauti. Ja tää on kyllä aika huono...
voin käydä ilman vauvaa kun mies on kotona. Muualle tuskin on tarvetta lähteäkään kun on niin paskana yövalvomisista. Ristiäsiäkään ei tarvitse pitää kun on nyt siihen syy, joka kelpaa sukulaisillekin.
Mä en ainakaan uskalla kuolla, jos tulis noin itsekäs ämmä lapsille äitipuoleksi.. Tai luulisin että miehelläni on sen verran älliä, ettei katselis tollasta naista, joka suhrtautuu miehen lapsiin noin.. Vai muuttuuko akat kun saa sen oman vauvan?
sama tyyppi, joka yrittää epätoivoisesti hakea huomiota kertoilemalla milloin mistäkin "kauhistuttavasta" päätöksestään: en mene neuvolaan kun ei ole kyytiä, synnytän lapseni vessassa jos kätilö on blondi jne. jne.
linnottautua OMIEN lasten kanssa. Sinne ei tarvitse päästää lapsipuolia eikä ukkoakaan jos se ei opi pesemään käsiäänkään. Perhetyöntekijän voi laittaa kauppaan jos ei itse halua mennä sikalentsua hakemaan.
niin sinne ei teineillä ole mitään asiaa jos käsiä ei pestä ja mieluummin ei sittenkään.
minä lähden vauvan kanssa pois, mahdolliseti kokonaan.