Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kierrätettävää tavaraa - vienkö kirpputorille, lahjoitanko hyväntekeväisyyteen vai

Vierailija
24.07.2009 |

köyhille sukulaisille?

Meillä on älyttömästi tavaraa, jota voisi laittaa pois. On astioita, vaatteita, taloustavaroita, liinavaatteita ja remontin jäljeltä käyttökelpoista tavaraa esimerkiksi oven vetimiä jne. Laittaisinko kirpparipöydän, vai lahjoittaisinko tavarat esimerkiksi jollekin säätiölle, uffille, kirkkoon tms? Muutama köyhempi sukulainen saattaisi myös ottaa tavaraa vastaan. Mistä tulee paras mieli?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit kaikki liinavaatteet ym. UFF:lle ja loput esim. kirkon kirpparille, vai mitä ne on, lahjoituksena.

Vierailija
2/4 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listalta unohdin vielä ison pinon sisustus- ja naistenlehtiä. Mihin niitä kannattaisi ajatella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viedä niitä vaatteita sinne ja käydä pitkin viikkoa katsomassa, kuinka paljon taas on varastettu ja kuinka paljon levitelty toisten pöytiin. Itse ainakin olen aina hävinnyt tai voittanut max 10e per kirppariviikko, ei kiitos minulle enää ikinä!

Vierailija
4/4 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekaksi käyn läpi kaikki tutut, kuka tarvitsis. Sitten annan Uff:lle ja Pelastusarmeijaan ja loput roikkuu kaapissa. En jaksa mitään minä minä minä -juttua. että kaikista tavaroista pitää saada eurokin pois. Joku myi kumppareita neljällä eurolla ja postikulut päälle tällä palstalla. Että jaksaa nähdä sen vaivan, että menee postiin, pakkaa ja postittaa ja saa neljä euroa plus kulut! Paljon parempi mieli tulee itselle, kun joku ottaa ilmaiseksi vanhat tavarat käyttöön.