Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pieni ikäero sisaruksilla?

Vierailija
24.07.2009 |

Onko se mielestäsi kaksi vuotta ja alle vai kolme vuotta ja alle? Vai mikä?



Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on syntynyt kolme lasta 3,5 vuodessa?

Vierailija
2/4 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ikäero - alle 2 vuotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin äidillä sama määrä lapsia ja 5kk ennen mua.

Vierailija
4/4 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilpailua siitä kenen lapsilla on pienin ikäero, vaan halusin osviittaa näihin keskusteluihin "pienellä vai isolla ikäerolla" jotta tietäisin suunnilleen minkälaisista ajoista puhutaan.



Hehe.



ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme