Lue keskustelun säännöt.
Mikä on pieni ikäero sisaruksilla?
24.07.2009 |
Onko se mielestäsi kaksi vuotta ja alle vai kolme vuotta ja alle? Vai mikä?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Naapurin äidillä sama määrä lapsia ja 5kk ennen mua.
kilpailua siitä kenen lapsilla on pienin ikäero, vaan halusin osviittaa näihin keskusteluihin "pienellä vai isolla ikäerolla" jotta tietäisin suunnilleen minkälaisista ajoista puhutaan.
Hehe.
ap
jos on syntynyt kolme lasta 3,5 vuodessa?