Säälittää Riikka Mannerin lapsi
Äiti on niin kova bisnesihminen, että joutuu pitämään vain 6 kk äitiysloman, jonka jälkeen pikku vaaveli joutuu vieraiden ihmisten hoitoon.
Bisnesihminen siksi, että halusi MEPiksi tienaamaan hyvät rahat, vaikka tiesi että ei voi koko kautta pestiään hoitaa.
Kommentit (22)
kun Manner palaa töihin?
Europarlamentti ei ole TYÖpaikka, johon mennään 8.00 ja lähdetään kotiin 16.00. Se on luottamustoimi, johon valitaan toimeen halukkaat ja _kykenevät_!
Paula Risikko adoptoi Kiinasta tytön ja nyt valittelee kun ei ole paljoa yhteistä aikaa :/ Adoptiolapsi sitä vielä enemmän tarvitsisi :(
Todennäköisesti teettekin niin jos teitä oikeasti kiinnostaa.
Menen itse töihin kun lapseni on 4,5 kk. Lapsen isä, 37, jää kotiin. En ole kuitenkaan europarlamentaarikko vaan tavallinen pätkätyöläinen.
Menen itse töihin kun lapseni on 4,5 kk. Lapsen isä, 37, jää kotiin. En ole kuitenkaan europarlamentaarikko vaan tavallinen pätkätyöläinen.
palaa töihin 6 kk jälkeen. Keksii jonkun syyn olla palaamatta varmaan.
On ihan äänestäjien huijausta olla kertomatta että on raskaana. Ihmiset luottivat että saavat jonkun joka edustaa heitä. No saivatkin äityislomalle jäävän naisen..
Ymmärsin että miettivät koko perheen muuttoa Brysseliin tai sitten isän ja lapsen jäämistä Suomeen.
- ne lapset, joiden äideillä ei ole parempaa tekemistä kuin nälviä täällä ihmisiä, jotka elävät erilaista elämää kuin he itse
- ne lapset, joiden äidit ovat kapeakatseisia "vain minun tapani toimia on oikein" -ajattelijoita
- ne lapset, joiden äidit ovat kateellisia urallaan paremmin menestyneille, parempipalkkaisille naisille.
Tämä siksi, että nämä lapset oppivat jo vauvasta elämään kitkeryyden, kateuden ja matalaotsaisuuden ilmapiirissä, joka myrkyttää kaiken ympärillään ja vaikeuttaa huomattavasti lasten mahdollisuuksia kasvaa sivistyneiksi, laajakatseisiksi ja onnellisiksi aikuisiksi.
Ensin valitetaan siitä, että asioista päättävät eivät ota lapsiperheitä huomioon. Eivät tietenkään ota, koska omat lapset ovat jo aika päivää sitten maailmalla.
No sitten kun päättäjiksi valitaan nuorempia, niin sitten valitetaan siitä, että kehtaavatkin ruveta juuri niiksi lapsiperheiksi.
Sitten kun joku yrittää sekä hoitaa tointaan, johon on valittu, ja olla myös se lapsiperheen äiti, niin huonosti on sekin.
Mitä nuoren naisen pitäisi tehdä? Jäädä kotiin nyrkin ja hellan väliin?
Riikalla on varaa palkata luotettava lastenhoitaja, mitä teillä suurimmalla osalla ei TODELLAKAAN ole :DDD.
Nyt en toki puhu kiintyvyyssuhteen kannalta vaan näin yleisesti vaan.
- Oppii sellaisen perhemallin, että nainenkin voi kouluttautua ja edetä urallaan ja saada hyväpalkkaisia töitä
- Oppii tasa-arvoista perhe-elämää: isäkin ottaa vastuun lapsesta ja on ylpeä menestyvästä naisesta eikä lyttää vaimoaan
- Kansainvälistyy ja oppii että kannattaa tehdä töitä eikä jäädä peräkylän sossun asiakkaaksi
Onhan se nyt oikeasti ihan tolkuttoman huono hetki lapselle syntyä, kun äiti on aloittanut MEPpinä. Ihan sama miten asiaa vääntää, mutta ei tuo lapsi juuri äitään näe.
Itse ottaisin mieluummin matalaotsaisen vaikka vähän kateuteenkin taipuvaisen äidin, kuin äidin jota ei oikeasti ole.
- ne lapset, joiden äideillä ei ole parempaa tekemistä kuin nälviä täällä ihmisiä, jotka elävät erilaista elämää kuin he itse - ne lapset, joiden äidit ovat kapeakatseisia "vain minun tapani toimia on oikein" -ajattelijoita - ne lapset, joiden äidit ovat kateellisia urallaan paremmin menestyneille, parempipalkkaisille naisille. Tämä siksi, että nämä lapset oppivat jo vauvasta elämään kitkeryyden, kateuden ja matalaotsaisuuden ilmapiirissä, joka myrkyttää kaiken ympärillään ja vaikeuttaa huomattavasti lasten mahdollisuuksia kasvaa sivistyneiksi, laajakatseisiksi ja onnellisiksi aikuisiksi.
josta teilläkin pitäisi ottaa mallia, eikä vaan kitistä siellä kotona. Riikka Manner näyttää, että uran ja äitiyden voi yhdistää.
Eikä lapsi ole jäämässä heitteille, kun isä jää häntä hoitamaan. Enkä minäkään olisi alkuaikoina kertonut raskaudesta, jos olisin samaan aikan kampanjoinut. Riskit on kuitenkin suuret. Kyllähän Pia Noora Kauppikin teki MEPpinä kaksi lasta, ja hienosti on pärjännyt.
Onhan se nyt oikeasti ihan tolkuttoman huono hetki lapselle syntyä, kun äiti on aloittanut MEPpinä.
Mutta asialle ei varmaankaan voi enää mitään, eikö niin? Vai pitäisikö hänen nyt tehdä abortti tai antaa lapsi adoptioon?
Toivottavasti käytte läpi kaikki MIESkansanedustajat ja mepit ja nostatte äläkän jos joku heistä lisääntyy työnsä aikana. Eihän nekään lapset isäänsä näe, tasa-arvon aikana luulisi olevan ihan sama asia.
palaa töihin 6 kk jälkeen. Keksii jonkun syyn olla palaamatta varmaan.
On ihan äänestäjien huijausta olla kertomatta että on raskaana. Ihmiset luottivat että saavat jonkun joka edustaa heitä. No saivatkin äityislomalle jäävän naisen..
Ja se on äitiyloma, ei porttikielto. Mannerilla on henkilökohtainen avustaja, joka auttaa häntä tehtäviensä hoitamisessa, mutta tarvittaessa hän voi itse mennä äänestämään tms.
Viiden vuoden kaudesta maksimissaan puolen vuoden pätkä, jonka aikana hän edustaa avusteisesti tuskin on kenenkään pettämistä. Jos nainen on lukenut 27-vuotiaana tuplamaiteriksi, mennyt naimisiin, ollut miljoonassa työpaikassa ja ehtinyt vielä kestävyysjuodta ihan hyvällä tasolla tuskin kukaan voi epäillä, etteikö Manner selviytyisi kenenkään kärsimättä tästäkin haasteesta.
Tai tietysti jos Manner haluaa, hän voi toimia kuten Soini: vetäytyä ja lähetyttää sen kakkosvaihtoehdon. Mutta enpä usko. Toisilla on selkärankaa.
Ja missä av-mammauniversumissa isä on vieras ihminen, jolle lapsi hylätään (nyyh). Miehillänne on varmaan kivaa/ ovat varmaan kivoja.
Säälitkö myös Piia-Noora Kaupin lapsia?
Entä Marjo Matikainen-Kallströmin?
Minä säälin niitä lapsia jotka joutuvat kokemaan perheissään väkivaltaa, alkoholismia, huumeita, seksuaalista hyväksikäyttöä...
Miettikää kuinka paljon on oikeasti HUONOJA äitejä!!!
Tässä on varmasti kyse erittäin hyvästä äidistä, jolla on terveelliset elämäntavat. Jokaisen ammatin edustajilla on oikeus lapsiin.
Tämän perusteellahan voisi yhtälailla sääliä kaikkia äitejä, joiden on mentävä töihin jo vuoden iässäkin...
kun Manner palaa töihin?