Mitä voin tehdä - Kissat paskovat taloyhtiön leikkipaikalle
Asutaan siis rivariyhtiössä ja täällä on 2 kissaa pihassa jotka käyvät jatkuvasti paskomassa lasten leikkipaikalle. Meni taas tänäkin aamuna ulkoilu lasten kanssa pilalle kun 3vuotiaan kengät olivat kissanpaskaa täynnä. Mitä tuollaisille voi tehdä? Eikö se ole laitonta päästää kissat vapaana kulkemaan? Pistän kohta jonkun kissanloukun tonne pihalle kun alkaa ärsyttämään.
Kommentit (13)
hiekkalaatikkoon hankitaan kansi. Vaikka sellainen, jonka voi nostaa penkeiksi sivulle.
mutta myös muualle. tällä kertaa esim. sonnat olivat liukumäen "laskeutumispaikalla" ja en tietenkään huomannut sitä ajoissa. hiekkalaatikossa on pressu päällä mutta kun joidenkin perheiden lapset käyvät yksin leikkimässä ja unohtavat laittaa sen takaisin leikkien jälkeen.
ap
kissojen hiekkalaatikkoon. Eivätköhän opi.
Käykö kissat sielä ? Hanki loukku ja houkuttimeksi jotain. Mies käytti jotain apteekista saatavaa ainetta. Harmi kun en muista nimeä. Sitä kissat ei voi vastustaa.
Kun saat kissan loukuun, niin viette sen löytötalolle eläinsuojeluyhdistykselle. Ei omistaja viitsi montaa kertaa maksaa isoa laskua saadakseen kissansa taksisin ja ei enää päästä vapaaksi.
Jos kissat antaa muuten kiinni, niin voihan ne ottaa syliin ja viedä löytöeläintalolle.
Muista, että vaatteet heti pesuun, jos on koskeneet kissan jätöksiin ja kädet on pestävä huolellisesti.
Ennen sai eläinsuojeluyhdistykseltä. Mä kans haluan eroon pihallemme päivittäin kakkivasta ja pissaavasta kissasta!
Käykö kissat sielä ? Hanki loukku ja houkuttimeksi jotain. Mies käytti jotain apteekista saatavaa ainetta. Harmi kun en muista nimeä. Sitä kissat ei voi vastustaa.
Kun saat kissan loukuun, niin viette sen löytötalolle eläinsuojeluyhdistykselle. Ei omistaja viitsi montaa kertaa maksaa isoa laskua saadakseen kissansa taksisin ja ei enää päästä vapaaksi.
Jos kissat antaa muuten kiinni, niin voihan ne ottaa syliin ja viedä löytöeläintalolle.Muista, että vaatteet heti pesuun, jos on koskeneet kissan jätöksiin ja kädet on pestävä huolellisesti.
kissat eivät anna ottaa kiinni mutta käyvät tosiaan tuossa meidän pihalla(onneksi eivät sinne ole tarpeitaan tehnyt - vielä).
vaatteet pistin samantien pesuun ja lapset (ja itse) käsipesulle. itse olen raskaana ja sen takia en saisi kissan jätösten kanssa olla edes tekemisissä.
ap
harkitsen vakavasti, että seuraavan kerran kun kissa kuljeskelee meidän pihassamme, otan sen kiinni ja vien sinne löytöeläinten paikkaan. Miksi pitää ottaa kissa, jos ei viitsi hoitaa sitä vaan päästää kuljeskelemaan omin päin. Täällä kaupungissa on lisäksi hyvin mahdollista, että kissa esimerkiksi jää auton alle ja senkin takia kissan vapaana pitäminen on pelkkää välinpitämättömyyttä.
Lain mukaan kissaa saa pitää vapaana, mutta ei lasten leikkipaikoilla.
Mä tekisin niin, että otat yhteyttä isännöitsijään, kissojen omistajaan ja taloyhtiön hallitukseen.
Valistunut omistaja aitaa oman rivaripihansa niin, että kissat pysyvät siellä. Tai ulkoiluttaa hihnan päässä.
Hetitappavat raudat sellaiseen paikkaan ettei lapset niihin pääse käsiksi, ja johan loppuu kissanpaskat.
Kyllä mikään ei ole niin turha elukka kun kissa. Paitsi kaupungissa asuva koira.
viimeksi tyttö ryömi hiekassa keskellä pihaa,niin yhtäkkiä oli käsi täynnä kissanpaskaa!!!!!!!!!
saatana.
ja se haju ei meinannut lähteä kädestä kirveelläkään.
eläintarvikeosastolta.kokeile sitä.
paskalöytöjen jälkeen. Kalliiksi tulee, mutta hallitus siirtänee maksun kissanomistajan kontolle. Lisäksi pesulalaskut omistajalle. Sinä et ole velvollinen maksamaan etkä karkoittamaan luvattomalla paikalle olevaa kissaa. Loukku on hyvä, minä loukutin kolme. Omistajalla ei ollut halua maksaa uusia hiekkoja. Nyt ei sitten ole enää kissoja... Seuraavatkin pääsevät loukkuun, jos pihaamme tulevat(tai koiran suuhun, kun tuli sellainen hankittua).
siis jos esim hiekkalaatikolle kakkivat niin siihen voisi rakentaa kannen?
Appelsiinin kuoret karkoittavat kissoja ainakin joissain tapauksissa.. kokeile sitä?
Itse kävisin keskustelun kissojen omistajan kanssa, ja taloyhtiön hallituksessa voisi puuttua asiaan?
terv. kissan omistaja