En voi lähteä tarkastuttamaan sikiön vointia, koska ei ole kyytiä synnärille.
Eikä hoitajaa esikoiselle. Vauva on liikkunut tosi vähän eikä yöllä ollenkaan vaikka heräsin 100 kertaa.
Kommentit (36)
Taksilla menet ja esikoinen mukaan!
on se kumma homma kun ei ikinä oo hoitajaa eikä kyytiä, miks helvetissä sitten muutatte jonnekkin jumalan selän taa asumaan????
ota se toinen lapsi mukaan, tai lykkää isälle!
Rahaa ehkä olisi kun taitaa olla lapsilisäpäivä.
tuo nyt ei ole ongelma, se tosin on jos sikiö ei enää liiku:(
siitä saat taksin ja turvaistuimen
Mene kulta vaikka bussilla tai pyydä naapurilta kyyti.
Jos lapsen kuljettaminen ilman istuinta taksissa on sulle isompi vaikeus kuin tarkistaa elääkö sikiö niin miksi hankit lapsia?
Joissain takseissa on istuimet, mutta saa kuljettaa lapsen ilmankin!
Miksi ihmeessä te muutatte jumalan selän taa asumaan ilman auto, turvaistuinta ja rahaa?
Mietinyt itsekin ennen kuin täysin avuttomaksi heittäydyt. Jos joudut osastolle tai toimenpiteeseeen kyllä ne hakee lastenkotiin, jos ei muuta hoitajaa ole. Vai aiotko mahdollisesti tarkoituksella tappaa vauvasi kohtuu???
Menet taksilla ja otat esikoisen mukaan. Mietinyt itsekin ennen kuin täysin avuttomaksi heittäydyt. Jos joudut osastolle tai toimenpiteeseeen kyllä ne hakee lastenkotiin, jos ei muuta hoitajaa ole. Vai aiotko mahdollisesti tarkoituksella tappaa vauvasi kohtuu???
Muuten taitaa Darwin Awards mennä järjen jättiläinen -ap:lle.
osaa vielä yhdestä päivästä huolestua. Esikoínen liikkui niin vähän että olisin saanut käydä joka päivä synnärillä liikehälytysten takia jos "sääntöjen mukaan" olisin sinne mennyt. Jos esikoinen liikkui kerran päivässä muutaman kerran, niin tiesin sen olevan elossa. Jos liikkui ne 10 kertaa tunnissa, niin silloin oli jo harvinaisen vilkas päivä mahassa. Töniskelin äsken mahaa ja laitoin herätyskellon soimaa, niin kyllä sieltä muutamalla potkulla vastattiin. En viitsi tuhlata hyvää siivouspäivää turhaan synnärille säntäilyyn.
Jos kerran mitään hätää ei olekaan sun mielestä?
Ihan taksin vöissä olleet kiinni.
Onko sinne synnärille miten pitkä matka ajallisesti taksilla?
Eikö muka mitkään julkiset kulje sairaalalle ? Edes siten, että taksilla bussipysäkille tai juna asemalle ?
Kyllä hätätapauksessa voi olla taksin turvvöissä lapsi ilman istuinta. Jos ei voi niin oma päätös olla menemättä ja toivoa parasta ja pelätä pahinta.
Niin ja kyllä minulla loppuraskaudessa on lapset olleet aika hiljasia sielä mahassa, varsinkin tuo nuorempi eihän se oikeastaan edes liikkunut sielä tai en tuntenut sitä.
ilmaiseksi heittänyt. Ja vahtinut vielä lastakin sillä aikaa kun sikiöltä otetaan käyrää ja ultrataan.
ilmaiseksi heittänyt. Ja vahtinut vielä lastakin sillä aikaa kun sikiöltä otetaan käyrää ja ultrataan.
- ja koska näin ei käynyt niin unohdat sitten koko asian ettei hyvä siivouspäivä jää väliin. Sinä ja sun mielitekos ja vointin ensin ja sitten vasta lapset?
Jos oikeasti olisit huolissasi niin menisit sinne synnärille vaikka kolmiloikkaamalla! Jos taas tiedät jo etukäteen että tuo on normaalia, vauvasi on aina ollut rauhallinen ja liikuu yleensäkin juuri tuon verran kuin nyt, niin miksi edes tahtoisit sinne änkeä itsesi? Ilmaisen ultran vuoksi? Hölömö.
Tästä lähin varaat kotiin rahaa niin että sitä on AINA taksimatkan ja esikoisen hoidon järjestämistä varten... muuten itket täällä jonkin ajan päästä kun synnärille pitäis lähteä muttei ole rahaa kun lapsilisät ei ole vielä tullut eikä kyytiäkään eikä varaa hommata esikoiselle hoitajaa - ja synnytät sitten varmaan mieluummin kotona saunassa.
ei mua ultra kiinnosta. Ja luulevat että haluan vain päästä äkkiä käynnistykseen kun sitä jo tiistaina vaadin. On mulla luottokortteja jos rahaa ei ole, mutta tulee vähän turhan kalliiksi maksaa taksi 16€ ja polimaksu 26€ turhan takia. Jos liikkuu pari kertaa, niin riittää mulle, se on elossa.
niitä vaan kulkee kerran tunnissa. Ja on mulla kuukausikortti bussiinkin.
ei mua ultra kiinnosta. Ja luulevat että haluan vain päästä äkkiä käynnistykseen kun sitä jo tiistaina vaadin. On mulla luottokortteja jos rahaa ei ole, mutta tulee vähän turhan kalliiksi maksaa taksi 16€ ja polimaksu 26€ turhan takia. Jos liikkuu pari kertaa, niin riittää mulle, se on elossa.
Mulla on "vähän" vatsapeitettä ja neuvolassa eivät kuulleet sydänääniä. Vaihtoehto odottaa kk, jolloin on toinen neuvola-aika tai mennä yksityiselle ultraan.
No, mä aloin siinä sitten itkemään ihan hulluna, en pystynyt edes puhumaan, kun kyyneleet vaan tuli. Neuvolatäti sanoi nyt lähdet naisten klinikalle, soitti sinne, ottivat sisään ja taksilla menin.
Kaikki hyvin, mutta se pelko-fiilis, se oli mulla alle 5 min ja mistään ei tullut mitään.
Mieti onko mielenrauhasi 42 euron arvoinen. Jos ei, jää kotiin.
vauvan sykettä monta kertaa kuunnellut ja kuuluu. Liikkuu vaan harvinaisen vähän, mutta pitää vielä kuulostella jos vaikka sikiö tykkää nukkua nyt.
Mulla oli joskus kaksikin mukana.