En voi lähteä tarkastuttamaan sikiön vointia, koska ei ole kyytiä synnärille.
Eikä hoitajaa esikoiselle. Vauva on liikkunut tosi vähän eikä yöllä ollenkaan vaikka heräsin 100 kertaa.
Kommentit (36)
Eka ap valittaa ettei voi lähteä tarkistuttamaan sikiön vointia Ja sitten selviää ettei hän ole huolissaan ja oikeasti sikiöllä ei edes ole hätää.
Koita nyt kestää loppuun asti. Kyllä se sieltä vielä syntyy terve vauva.
Ei tarvitse muuttaa jonnekin keskelle peltoa jossei ole autoa eikä busseja yms. kulje hyvin!!
6 tunnissa, mutta kun ne kaikki ajaa peräkkäin 10 min sisällä näin kesäaikana. Eivät vissiin muuten pysy reitillä jos eivät peräkanaa aja.
nyt on puoli yksi
siinä ajassa olisi ehtinyt jo neljään eri bussijonoon
sillä oli vissiin vaan nälkä kun heti kun olin syönyt lounaan alkoi kamala jytä.
Aika halpa hinta vauvan terveydestä, jos ei viitti reilua 40euroa maksaa taksista ja istuimesta.. jestas mikä äiti!!!
Vaikka vauvasi nyt olisikin ok niin asenteessasi on korjaamisen varaa.
ja sulla ei ole kyytiä, eikä hoitajaa esikoiselle? Minkälaisissa elämäntilanteissa ihmiset oikein lapsia tekevät :(. Itse en ikinä uskaltaisi tehdä lasta, jos ei vaikka olisi rahaa edes taksiin. Tarkoitus ei ole loukata, en vaan mitenkään ymmärrä, kun itse koitan ottaa kaikki lapsiin liittyvät jutut varman päälle....
edellisessä raskaudessa sai kuulla tarpeeksi vittuiluja turhista tarkastuskäynneistä kun esikoinen tosiaan liikkui vain sen 1-2 kertaa päivässä ja muutaman kerran kävin tarkastuksessa. Tämä vauva on sen sijaan jytännyt joka päivä kymmeniä kertoja, siksi vähän huolestuinkin kun ei yöllä jytännyt.
lääkkeisiin jos ei just silloin ole itsellä rahaa. Ja olen nyt onnistunut saamaan 2 luottokorttiakin kun olen ollut töissä, että eiköhän niillä saa taksimatkat maksettua. Ja sossu maksoi esikoisen erikoismaidotkin päivystyspäätöksenä aikanaan ja hintaa tuli 800€.
vaikka yöllä on herännyt 100 kertaa ja vouhkottaa tänne heti aamusta aloituksen. Mutta kun ei sympatiaa löytynyt niin ei viitsi enää vouhkottaa...
Minä vaikka konttaisin moottoritiellä takaperin jos ei olisi kulkupeliä synnärille. Ihme ajattelutapa joillakin, ei oo rahaa eikä turvaistuinta ni ei voi mennä. Kait sulla joku ukko on ku kerran olet toista kertaa paksuna!!!
ja samalla kuulostelin vauvaa, mutta ei liikkunut. Ja ukko asuu eri osoitteessa ettei multa mene sossun ja kelan tuet. Ukko ei vietä öitään täällä ja niitä lapsia pystyy tekemään muutenkin kuin yöllä. Lapsella on turvaistuin, mutta se on isän autossa ja isää on turha tällä asialla vaivata, kun se ekassakin raskaudessa vittuili että olen vaan hysteerinen kun sanoin että vauva ei liiku.
joka nauttii siitä että saa ihmiset hetkeksi koneelle. Eka valittaa siitä ettei vauva ole liikkunut ja sitten hätää ei olekaan koska liikkuu muutenkin niin vähän. KYllä on köyhää ap:n elämä, etkö muusta saa riemua revittyä? Sääli sun lapsia kun olet noin sairas mieleltäsi, ap.
ja lastesi elämästä.
Oikeasti kukaan ei voi olla noin avuton.
En voi lähteä tarkastuttamaan sikiön vointia, koska ei ole kyytiä synnärille. Eikä hoitajaa esikoiselle. Vauva on liikkunut tosi vähän eikä yöllä ollenkaan vaikka heräsin 100 kertaa.
vauva ei pariin tuntiin liiku. Eikä olis muuten aamulla ollut esikoiselle hoitajaa eikä turvaistuinta siihen taksiin. Eikä ole muuten ens yönäkään jos sattuu synnärille lähtö. Isä on luvannut hoitaa esikoista, mutta se on tänään lähdössä viihteelle, eli siitä ei ole hoitajaksi eikä se ole ens yönä ajokunnossa jos mun pitäis mennä synnärille ja lapsi pitäis saada hoitoon. Tuskin esikoisen isää ens yönä puhelimella edes tavoitan, ellei ole pillunkipeä ja tule tänne baarista naimaan (toivottavasti menee jonkun muun luo naimaan että minä saan nukkua ennen synnytystä)
mutta haluaisin ketjun seuraajille kertoa että meidän kuopus käväisi lähellä kohtukuolemaa, saatiin sektiolla pelastetua viikolla 36, kun liikkeet väheni ja käyrissä näkyi että sydänäänet oli muuttuneet kummalisiksi.
Meillä on nyt 2 lasta, voisi olla vain yksikin.
Ja luultavasti pääkaupunkiseudulta.
Meillä vaunut/rattaat maksaa aikuistenlipun verran dösässä, siihen päälle oma maksu ja lapsista menee maksu 3v. ylöspäin. Tosin se puoli-ilmaisuus lienee suhteellista.