Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka nukkuu ilman alushousuja?

Vierailija
23.07.2009 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en aina mutta sillontällön. Yleensä pelkät alkkarit jalassa.

Vierailija
2/21 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ja mun mies. Aina on alasti nukuttu, en pysty nukkumaan missään ahdistavassa yöpaidassa joka kiertyy yöllä päällä. Pikkuhousut vähän sama juttu, ahistaa. =)

Vierailija
4/21 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tapasin mieheni, oli aluksi yllättynyt, mutta omaksui itsekin tavan hyvin nopeasti ;D

Vierailija
5/21 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten niin? onko siinä jotain ihmeellistä? minulle ainakin tulee niin kuuma nukkuesani etten voi pitää rihman kiertämää ylläni!

Vierailija
6/21 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmällä on yöpaita kyllä, housuja ei. Anna-Leena Härkönenkin joskus jossain kolumnissa sanoi, että "siskot, tuulettakaa tavaraanne!"

Vierailija
7/21 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joku ehti ensin.

Vierailija
8/21 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nukun rintaliiveissä mutta ilman pikkuhousuja. Pitäisi varmaan tuulettaa rintojakin, mutta on niin kamalaa kun ne löllyvät joka paikassa elleivät ole tuettuina. Nehän täyttäisivät koko sängyn...

Vierailija
9/21 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tatuoitu jätkä!

Vierailija
10/21 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti opetti pienenä, että pitää yöllä tuulettaa :) Nyt ahdistaa pitää, kun on esim kyläpaikassa kohteliasta ettei tavara turhaan vilahtele. Onko kukaan ihmetellyt alushousutta nukkumistanne? Minä olen saanut usein ihmetteleviä kommentteja siitä, että sitten kaikki "lika" leviää ympäri sänkyä...

Vierailija
11/21 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ja minä nukutaan alasti.Raskaana ollessa oli t-paita ja pikkarit.Kun imetin,niin rintsikat ja pikkarit. Onneks nyt saa jo tuuletella!

Vierailija
12/21 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa

Vierailija
13/21 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

13, ei oo kukaan ihmetellyt. Äiti, joka opetti nukkumaan ilman housuja (vaikka Härkösen kolumnista mainitsinkin) opetti myös, että värkki pestään joka ilta. Ei puhtaasta pimpsasta mitään likaa leviä. Mieskin nukkuu useimmiten alasti, joten ei sekään ihmettele. Kylässä on aina pitkä yöpaita, alkkarit vedän jalkaan kun nousen ylös, niin ei tuu vilauteltua.

Vierailija
14/21 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Ahdistaa nukkua vaatteet, päällä, tulee niin kuuma! Ja puhtaanahan sinne sänkyyn mennään - sitäpaitsi pesukone on keksitty.

Vierailija
15/21 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ja mun mies. Aina on alasti nukuttu, en pysty nukkumaan missään ahdistavassa yöpaidassa joka kiertyy yöllä päällä. Pikkuhousut vähän sama juttu, ahistaa. =)

16/21 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niillä pikkareilla?

Helpompi alkaa pikahommiin vaikka kesken unien ;-)

Vierailija
17/21 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä muista, että olisin koskaan lapsenakaan alushousuja käyttänyt yöllä. Meilläkin opetettiin, että yöllä annetaan tuulettua. :D Ja saman aion opettaa myös omille lapsille, vaikka lapset meillä nukkuvatkin yöpuvut päällä.

Vierailija
18/21 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On terveellistä antaa alapäälle ilmakylpyjä (+ se tekee hyvää spontaanille parisuhteelle... ;))

Vierailija
19/21 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tota rintsikat päällä nukkumista. Eikö ne muka ahista?

Vierailija
20/21 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meidän lapset on tyyppiä kääriytyjä, eli ne tunkevat käsiä kainaloihin ja varpaita arvaatteko minne. Ikävän perverssi tunne herätä pikkuvarpaat huulien välissä. Joten on kalsarit ja usein jotku yöshortsitki vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan