Minusta Lidl on ihan kauhea kauppa.
Mä en ymmärrä kuka tykkää siitä ja käy siellä.
Tavarat on ihan kauheita. Kaupan ulkonäkö on kun jostain varastosta.
Ne tuotteet joita olen maistanut on olleet tosi pahan makuisia.
Ja epäluuloisestikin vielä suhtauden heidän ties missä valmistettuihin tuotteisiinsa. Tosi usein on sanomalehdessä ollut pyyntö palauttaa huonolaatusiet elintarvikkeet takaisin Lidliin.
Keitä te ootte, jotka asioitte siellä? Ja miksi asioitte?
Kommentit (67)
ilettää koskea siellä edes ostoskoriin..... :(
Pääkaupungissa asuvana en ole aikaisemmin tajunnutkaan,että en tosiaankaan voi koskea
- ostoskoriin
- oven kahvoihin
- ajaa julkisilla kulkuvälineillä
- käydä lidlissä tai muissakaan kaupoissa
- päästää lastani kouluun
etc. etc.
Koska, kyllä: täällä asuu somaleirta, irakilaisia, romanialaisia, huh vaikka mitä kauhean likaisia ihmisiä. Taidan pysytellä tästä lähtien kotona. Hui.
oletko maistanut bradwurstia. Se on HYVÄÄ.
Muuten ostan Lidlistä maitoa, täytesuklaata, jäätelöä, kotimaisia vihanneksia, pesutabletteja ja vessanpesuaineita.
Aina menee parikymppiä, mutta ainoana kauppana ei käyttäisi.
ostan sieltä tiskikoneen pesutabletit ja wc-paperin. Ja aikoinaan ostin vaipat.
Noi sen takia, että ovat sekä halpoja että hyviä. Ruoat ostan muualta.
isot muovikassit on just parhaita roskikseen, lisäksi mahtuu kaksinkertainen määrä tavaraa kuin muiden kauppojen kasseihin.
niihin mahtuu vähemmän tavaraa eikä ne toimi kunnolla roskapusseina.
on hyödyttänyt kaikkia meitä; suomalaisten keskusliikkeiden (S-ryhmä, Kesko..) on ollut pakko katsoa omia hintojaan. Jos Lidl vetäytyy Suomestaniin hinnat sitten taas ovat muissa kaupoissa korkeampia. Että käykää vaan Lidlissä hakemassa edes ne pesupulverit ja mehut.
Saksassa ollaan hintatietoisia; meidän entisen paikallisen Lidlin pihassa oli ökyautoja parkissa aina ja pukumiehet kantoivat kassikaupalla ruokaa kotiin.
grillimaustetut super hyviä. niissä maistuu paistettu sipuli. paketissa paprikan kuva, suosittelen
on se kiva saada halvemmalla enemmän. esim. usein uunilenkit halvalla
vihanneksia ja hedelmiä en sieltä osta
En osta vanukkaita, jukurtteja tai muroja ja niitä Lidilissä on tarjolla runsaasti ja edullisesti. Viljatuottet ovat pääosin valkoisista jauhoista tehtyjä, esim. tummaa makaronia tai mannasuurimoita ei liikken valikoimiin näytä kuuluvan. Kaurahiutaleet tosin ovat edullisia.
Limuja, olutta, vettä ja mehuja näyttää olevan tarjolla lavatolkulla; ne houkuttevat ostamaan näennäisesti edullisilla hinnoilla. Mielestäni kaikki em. nesteet eivät kuuluu perus-ruokakoriin. Pullovesi Suomessa on tuhlauksen huippu!
Lidlissä ei mielestäni ole mitään niin erityisen edullista terveelliseen ruokavalioon kuuluvaa, että sitä kannattaisi erikseen kyseisetä kaupasta lähteä hakemaan. Limpparit, vanukkaat, karkit ja jäätelöt ovat sisäänheittotuotteita, jotka näennäisellä edullisuudellaan houkuttavat ostamaan myös "sitä sun tätä"-osastolta rannekelloita puutarhayökaluihin ja palapeleistä leivontasetteihin.
Parhaiten taitaa säästää ostamalla ainoastaan tarpeellista ja ruuan ollessa kyseessä terveellistä evästä, vaikka siitä lähimmästä ja kalliimmasta kaupasta.
ostan sieltä aina tiettyjä huipputuotteita, joita ei muualta saa (tai hinta-laatusuhde on hyvä)
eli
-vaipat
-paperit
- mehut (appalsiinimehu lasipullossa etenkin)
- siiderit, oluet
- limsat
- pekonikuutiot
- keksit, kakut
- huippuhyvät lihapullat (iso paketti, ihana maku)
- perunamuusijauhe
-jotkut sipsit ja karkit
- pakaste- ja roskapussit
usein on tarjouksia ja hyviä tuotteita esim. lasten alusvaatteet on tosi hyvälaatuisia!
samoin askartelutarvikkeet ym.
muuten en sitä kauppaa juuri käytä.
Ensiksi se on kaukana, mutta myös jotenkin epäsiisti.
Minäkin inhoan niitä kassoja!
Lisäksi ainakin meidän Lidlissä on moni kassatädeistä niin umpiulkomaalaisia, ettei ymmärrä kun esimerkiksi kysyin tutteja.
Tosin onhan näitä muissakin kaupoissa.
Lidlin omenahillo on kyllä parasta :)
saan sieltä edullisesti paljon sellaisia tuotteita, mitkä muualla ovat kalliimpia. Ostan sieltä peruselintarvikkeita yms. Se, mikä siellä on minusta erityisen mukavaa, on se, että hedelmiä ja vihanneksia on esillä vain muutama laatikko. Kun ne tyhjenevät, tilalle tuodaan uudet. Eikä niin kuin suurissa marketeissa, että siellä on vuori vaikka tomaatteja. Ja kun monilla ihmisillä on se tyyli, että räpelöidään kymmenen tomaattia yhtä pussiin laitettua kohden, niin huonossa tapauksessa jokaista ostamaani tomaattia on päivän aikana lähminyt sata likaista kättä. Tosi hygieenistä.
ja ne on samanlaisia täällä kuin Suomen lidlit. Ja saksalaisilla on tosiaan tapana laittaa ostokset takaisin kärryyn joilla ne sitten viedään autolle ja nostetaan takakontiin. Olen nähnyt tätä kaikissa ruokakaupoissa saksassa, ei siis vain lidlissä. Tässä on takana joku ekologisuusajattelu koska muovipusseja ei kukaan käytä, eikä ostoskorejakaan näy missään...
Emme käy usein lidlissä mutta jos käydään niin ostetaan pastaa (täällä saa kokojyväpastaa), ritter sport suklaata ja/tai feta juustoa.
Asiasta kolmanteen: joku sanoi että hyvin ne saksalaiset elää lidlin tuotteilla- niin joo elää ja paksustei elääkin. Paksuja on kuin porsaat, varmaan suurinsa kuoleen
varmaan suurin osa kuolee alle 50v sydän ja verisuonitauteihin.
(palstan koodaajalle pyyto voisitko korja scriptiä niin ettei herjaa jos laitan erikoismerkkejä tekstiin) kiitos.
on KAIKKI halvempaa kuin muualla ja yhtä lailla on terveellistä ruokaa kuin muualla, myös tummia makaroneja löytyy!!! helppo sanoa kun on käynyt siellä silloin kun se avattiin, nykyään valikoima on IHAN sama kuin muissa kaupoissa, valion maitotuotteet esim. heidän omissa purkeissaan jne.
Eli aloitetaan vaikka siitä että kuka olen. Olen "tavallinen" ihminen, joka ei halua maksaa liikaa jostain tuotteesta. Minulle on tärkeää että hinta ja laatu kohtaavat. Ja oikeastaan tuo vastasikin jo toiseen kysymykseen, että miksi asioin..
Tavaroissa ei ole mitään vikaa. Kaikesta ei vaan tykkää, kun on tottunut että ne on erilaisia. Esimerkiksi minä en pidä siitä raejuustosta, se on jotenkin "höttöä", mutta ei siinä mitään vikaa ole, olen vain tottunut erilaiseen..
Kaupan ulkonäöllä ei ole mitään virkaa, en mene sinne elämysmatkalle ihastelemaan kun joku on asetellut tuotteet yksi kerrallaan hyllyyn. Jotain järkeä, olethan todennäköisesti aikuinen, joten ajattele muutakin kuin kiiltävää ja kaunista..
"Ties missä valmisetut tuotteet".. No katseleppas sielä citarissa ym mistä kaikkialta niitä ruokia on rahdattu. Toki leipää ja maitoa on kotimaasta, mutta ei se ananasmurska tai pakastepizza ole Suomessa tehty..
On se kummallista, että ne Lidlin takaisin vetämät tuotteet tulee sinulle mieleen, mutta ei esim se, että muillakin kaupoilla on jatkuvasti samoja ilmoituksia. Ihan rehellisesti, itse en ole kertaakaa nähnyt että Lidl vetää tuotteitaan takaisin, mutta euromarketilla on ollut monesti, samoin viereisessä citarissa on ollut monta kertaa lehdessä ilmoitus viallisista tuotteista.
Itse kuitenkin ostan kaikki ostokset Lidlistä. Siis ruokapuolelta. HeVi on aina moitteettomassa kunnossa, kylmätavaravalikoima on tarpeeksi laaja, sieltä löytyy kaikki mitä tarvitsee, eikä ole sitä iänkaikkista etsimistä, mitä esim Prismassa on, Prisma kun pitää 1 000 eri jauhelihaa myynnissä, etsi sieltä sitten se omasi! Leipäpuoli on myös mieleinen, juomia en paljon osta. Jugurtit ja rahkat ostan saksalaisena, ne ovat parhaita! Pakastepizzat ja ranskalaiset ovat myös parempia kuin "suomalaisista" kaupoista ostamani, en voi käsittää kuinka joku ostaa jotain ristoranttee kun 1 pizza maksaa saman verran kun Lidlissä koko paketti (jossa on 2 tai 3), mutta silti niissä on vähemmän täytettä! Käyttötavaraa ostan jos tulee vastaan jotain tarpeellista.
Kannattaa kokeilla jotain uutta joskus, saattaisit yllättyä positiivisesti....
Valion, HK:n, ym suomalaisten valmistajien tuotteita, vain eri nimellä. Katsopa tarkemmin, kuka on valmistaja.
Huono provo.
Ne tuotteet joita olen maistanut on olleet tosi pahan makuisia.Ja epäluuloisestikin vielä suhtauden heidän ties missä valmistettuihin tuotteisiinsa.
ei ole tavallisen S-marketin voittanutta. Sieltä saa kaiken, mitä tavallinen perhe tarvitsee.
Pakastepizzat, jäätelöt ja suklaat parempia. Muutenkin kivaa vaihtelua valikoimiin, juustot ja makkarat todella hyviä! Myös virvoitusjuomat ja mehut hyviä.
Meillä käydään kerran kuussa Lidlissä kuten myös Stockalla, Prismassa käydään kaksi kertaa kuussa.
Meidän perheen nettotulot vuodessa noin 130000 €, joten hintojen puolesta emme siis Lidlissä käy.
ilettää koskea siellä edes ostoskoriin..... :(
fiksu! Ilmeisesti oma elämäsi on syvältä.
itse en vain löydä niitä tuotteita joita olen tottunut ostamaan. Esim. Soijamaitoa en löytänyt kys. kaupasta.
haemme Lidlistä mm. sitruunavichyä ja mysliä. Mutta aina kova kiire on pois, iljettävä kauppa noin muuten.