Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta Lidl on ihan kauhea kauppa.

Vierailija
23.07.2009 |

Mä en ymmärrä kuka tykkää siitä ja käy siellä.

Tavarat on ihan kauheita. Kaupan ulkonäkö on kun jostain varastosta.

Ne tuotteet joita olen maistanut on olleet tosi pahan makuisia.

Ja epäluuloisestikin vielä suhtauden heidän ties missä valmistettuihin tuotteisiinsa. Tosi usein on sanomalehdessä ollut pyyntö palauttaa huonolaatusiet elintarvikkeet takaisin Lidliin.

Keitä te ootte, jotka asioitte siellä? Ja miksi asioitte?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa nämä kommentit...vai että Lidl "ostaa" asiakkaita halvalla limsalla yms. "roskalla"? Niin, eihän perussuomalaisen lähikaupan paras tarjous viikonlopulle suinkaan ole se mäyräkoira ;D. Ja lihakin muissa kaupoissa on VARMASTI jotain muuta kuin Lidlin "sotkut" (mitä nyt samat pakkaukset, mutta kaikki fiksut sen tietää että köyhiä vaan huijataan). Eikä mikään muu tuote voi olla maailmalla parempaa kuin täällä kumijuusto-Suomessa!

Vierailija
62/67 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyit, ketkä siellä asioi. Minä asioin = filosian tohtori, 2 lasta, asumme Helsingin keskustan liepeillä. Erityisesti tykkään edullisista hedelmistä ja kotimaisista vihanneksista. Suomalainen maito, Fazerin leipä, Heinz ketsuppi ja Piltti soseet... KAIKKI ovat siellä halvempaa kuin muualla. Pakastepitsoja en osta mistään, en lähikaupasta enkä Lidlistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on Lidl tuossa aika lähellä (lähin k-kauppa tosin vielä lähempänä) ja itse tulee käytyä ostamssa sieltä varsinkin kun mainostavat jotain erikoisviikkoja, esim. viininlehtikääryleitä, jotain intialaisia kasvisnyyttejä pakasteessa oli pari viikkoa sitten (oli todella hyviä) mitä sieltä nyt löytää, niin tykkään okeilla. Jotain kamaliakin on tullut vastaan, esim. amerikanviikon mustikkamuffinssiaineet olivat hirveitä. Sen lisäksi ostan sieltä vehnäjauhot, ovat huomattavasti parempia kuin kotimaiset (Sori vaan Matti Vanhanen) (paitsi nyt on väliä kun toin ranskasta jauhot) ja hillot ja pähkinät. Vähän aikaa sitten ostin sieltä terttutomaatteja ja ne olivat todella hyviä, eli ehkä sieltä vihannesosastoltakin voisi uskaltaa ostaa, vaikka kämänen onkin.

Vierailija
64/67 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Lidlin plussa puoli on sopivan suppea valikoima. En jaksa laahustaa kilsa tolkulla Prisman käytäviä ellei ole pakko. Mihin ihminen tarttee 25 erilaista Feta vaihtoehtoa?? Kerran Prismassa etsin ja etsin fetaa juustohyllystä. Sitten tajusin, että nehän on seuraavalla käytävällä kohdassa fetat... ja erilaisia fetoja oli metrikaupalla. En tykkää asioida niin. Minusta on mutkatonta asioida Lidilissä. Mulle riittää 3 feta vaihtoehtoa, suomalainen vähärasvainen, suomalainen tavallinen ja saksalainen halpa.

Vierailija
65/67 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina saa pyytää - vain hölmö maksaa, Stockman (kirjoitetaan muuten isolla) on VAIN yksi kauppa jonka palvelun ja tavaroiden laatu/valikoina ym. vaihtelevat hyvin paljon.

Vierailija
66/67 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta vanukkaita, jukurtteja tai muroja ja niitä Lidilissä on tarjolla runsaasti ja edullisesti. Viljatuottet ovat pääosin valkoisista jauhoista tehtyjä, esim. tummaa makaronia tai mannasuurimoita ei liikken valikoimiin näytä kuuluvan. Kaurahiutaleet tosin ovat edullisia.

Lidlissä ei mielestäni ole mitään niin erityisen edullista terveelliseen ruokavalioon kuuluvaa, että sitä kannattaisi erikseen kyseisetä kaupasta lähteä hakemaan.

Parhaiten taitaa säästää ostamalla ainoastaan tarpeellista ja ruuan ollessa kyseessä terveellistä evästä, vaikka siitä lähimmästä ja kalliimmasta kaupasta.

Itse karppaajana, eli vähähiilihydraattisen ruokavalion noudattajana, olen taas ollut todella iloinen Lidlin tuotteiden rasvapitoisuudesta. Lidlistä saa kunnon rasvaista juustoa, makkaraa, kreikkalaista jogurttia, metukkaa jne. tosi halvalla. Myös tumma suklaa, joka on Lidlin oma merkki, on todella laatutavaraa, joku Fazerin räpellys häviää sille ihan 6-0.

Vierailija
67/67 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasvatonta ja maustamatonta jogurttia. Lähes puolet halvempaa kuin muissa kaupoissa. Myös müsli edullista ja laadukasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi