Itsensä sormettamisesta
Onkohan minussa jotain pahasti vialla. Sitä tulee mietittyä, kun lukee niin naisten kuin myös miestenkin kommentteja sormeilusta rakastelun aikana.
Olenko ainoa, jolle ei edes tule mieleen sormeilla itseään, kun se ihana mies on siinä vierellä-päällä-alla---, minusta olisi jopa lähes loukkaavaa miestä kohtaan joutua itse avittamaan orgasmiani, osoittaahan se, että miehestä ei ole tarpeeksi miestä minulle.
Minustakin olisi tosi ikävä joutua katselemaan vierestä, jos mies runkkaisi itseään - eikö minun käteni-huuleni-kieleni-vartaloni pysty tuottamaan tälle tarpeeksi nautintoa?
Toisin on, jos olen jonkin aikaa yksikseni, kun mies on matkoilla - itsetyydytys on silloin tietenkin oiva tapa rentoutua, ainakin todella paljon parempi kuin vieraiden kanssa rilluttelu, josta tosin ei ole kokemustakaan.
Löytyykö siis muita naisia, jotka ajattelevat ja tuntevat samalla tavalla? Entä miehet - onko teissä ketään, joka mieluummin tyydyttää itse naisensa kuin katselee, kun nainen tyydyttää itse itsensä?
Kommentit (33)
minä kyllä räplään ja teen ihan mitä lystää ja mikä tuntuu hyvältä. En välitä paskaakaan mikä on "oikein" ja mikä väärin :) teen kaikkea mahdollista miehelle mistä nauttii ja itsellenikin. Seksistä on tarkoitus nauttia täysin. En välitä yhtään seksin aikana miltä näytän ja miltä vaikutan (muutoin olen kyllä yliujo ja herkkis) kai se saa sitten jotkut eläimelliset puolet esiin ;) siinä rytäkässä kyllä lentää tyynyt ja peitot tai missä sitten onkin sillä hetkellä, jälkeenpäin on tukka sekaisin ja ihana olo!
Suosittelen välillä löysäämään pipoa joka asian suhteen! Ei seksi ole vakavaa eikä pillu kulu panemisesta! N30
ihana, että olet noin vapautunut. Ei minusta ap:lla ollutkaan mitään sitä vastaan, miten sinä viuhdot petissä vaan miettipä vain sitä, onko itsetyydyts verrattavissa rakasteluun. Näin siis omalla kohdallaan. Sinä taidat olla melko tiukkapipoinen ihminen N30, jos mietit, että me muut, jotka emme tee kirjaimellisesti niinkuin sinä, olemme jotenkin vajavaisia.
Minä voin esim kertoa itsestäni, että olen elänyt saman kumppanin kanssa nyt parikymmentä vuotta, meillä on lapsia 3-17 v 4 kpl ja meillä on yhä (?) monta kertaa viikossa lakanat täysin sekaisin. Ja jos minua väsyttää, ei tulisi mieleenikään estää mieheltäni läheisyyteni, totta helkkarissa mies voi rakastella minua, vaikken silloin olekaan mukana kuin vain ihanan raukeana ja nukahdan hänen läheisyyteensä - minusta se on paljon antoisampaa kuin että alan nukkua samalla kun mies tumputtaa vierellä. Mutta tee sinä miten itse lystäät, kunhan et tuo omia tapojasi minun makuuhuoneeseeni.
minä kyllä räplään ja teen ihan mitä lystää ja mikä tuntuu hyvältä. En välitä paskaakaan mikä on "oikein" ja mikä väärin :) teen kaikkea mahdollista miehelle mistä nauttii ja itsellenikin. Seksistä on tarkoitus nauttia täysin. En välitä yhtään seksin aikana miltä näytän ja miltä vaikutan (muutoin olen kyllä yliujo ja herkkis) kai se saa sitten jotkut eläimelliset puolet esiin ;) siinä rytäkässä kyllä lentää tyynyt ja peitot tai missä sitten onkin sillä hetkellä, jälkeenpäin on tukka sekaisin ja ihana olo! Suosittelen välillä löysäämään pipoa joka asian suhteen! Ei seksi ole vakavaa eikä pillu kulu panemisesta! N30
Ja vielä painotan, että se, mitä muut tekevät kotonaan, ei hetkauta minua puoleen sun toiseen.
Kuten esim. miehesi?
parisuhteessa ei tietenkään voi olla ajattelematta kumppaniaan, joten mielihalujen on tietenkin kohdattava - siksihän minä elänkin mieheni kanssa ja joku toinen oman miehensä kanssa. Tuskin olisitte avioituneetkaan tai muuttaneet yhteen tai edes seustelleet pitkään, jos mielihalut, niin seksuaaliset kuin muutkaan, eivät olisi loksahtaneet kohdalleen.
Mutta sinun kotisi ei ole minun kotini, eikä sinun miehesi minun mieheni.
Ja vielä painotan, että se, mitä muut tekevät kotonaan, ei hetkauta minua puoleen sun toiseen.
Kuten esim. miehesi?
mun mielestä on ahdistavaa, jos nainen ei kykene/halua koskea itseään, edes pyynnöstä.
jos sun mielestä "miestä ei ole tarpeeksi" silloin kun "joutuu" runkkaamaan, niin kannattaisikohan lukaista seksiopas tai vaikka kaksi...
muistaakseni tuollainen petting on esiaviollisesta seksistä kieltäytyvien tapa sekstailla ja tuota opetti/suositti seksiterapeutit jokin aika sitten jollain kanavalla.
harrastimme tytöt ja pojat silloin kun emme vielä uskaltautuneet itse asiaan. Mutta petting oli nimenomaa sitä, että minä olin pojan kimpussa ja poika minun, emme itsemme kanssa touhuilemassa, sitä kun ei kutsuta pettingiksi vaan itsetyydytykseksi.
Sinä otsikolla taidat olla mun muija -kirjoittaja valitsit vain itsellesi väärän vaimon, jos teidän halut ja mieliteot menevät niin ristiin, että sua ahdistaa. Sorry vaan, mutta silloin vika on sinussa, ei vaimossasi
itseni samalla kun jyystän ratsastamalla miestäni. Oma sormi vain tuntuu paremmalta kuin miehen karhea sormi ja se kun ei taivu joka asennossa.
Musta on tosi kiihottavaa kun mies runkkaa itseään. Mä kiihotun siitä ihan kattoon! Ja jos vielä ruikkii mun päälle, naamalle, rinnoille tai reisille niin vielä parempi!
Joskus kun mulla on menkat niin mies ei halua koskea muhun ja mä taas olen ihan kiimassa sillon niin pyydän häntä katsomaan kun hyväilen itseäni. Se on myös kiihottavaa. Tai sitten otan samalla suuhun kun hoitelen itseni. itselle siitä saa nautintoa!
Se on aika jännää - ihanaa, kun painaa kalua pilluun
ja jos sen näkee ja tuntee, kuinka nainen hieroo klittaa.
Kyllä minäkin mielelläni sormetan naistani, on ihana tunne kun klitta ja pillu paisuu orgasmiin saakka.
loukkaako se miestä? Minä hieron itse myös ja mietin haittaakohan se miestä tai loukkaako..
Ei todellakaan loukkaa. Ennemminkin päivastoin, sillä itseensä koskeminen on seksiin osallistumista ja osoitus siitä, että haluaa nauttia.
ja päinvastoin. ollaan sisäkkäin, hierotaan itseämme ja toisiamme, lykitään edestä takaa ja sivulta, nuollaan, imetään ja käytetään kiihottimia. Ja lauetaan, kun siltä tuntuu välillä nopeasti, välillä hitaasti. Välillä yhtäaikaa ja välillä monta kertaa. ELI NAIDAAN JA NAUTITAAN! Ei mies pelkkä tyydytyskone ole, vaan haluaa myös kiihottua ja nauttia.
minä kyllä räplään ja teen ihan mitä lystää ja mikä tuntuu hyvältä. En välitä paskaakaan mikä on "oikein" ja mikä väärin :) teen kaikkea mahdollista miehelle mistä nauttii ja itsellenikin. Seksistä on tarkoitus nauttia täysin. En välitä yhtään seksin aikana miltä näytän ja miltä vaikutan (muutoin olen kyllä yliujo ja herkkis) kai se saa sitten jotkut eläimelliset puolet esiin ;) siinä rytäkässä kyllä lentää tyynyt ja peitot tai missä sitten onkin sillä hetkellä, jälkeenpäin on tukka sekaisin ja ihana olo! Suosittelen välillä löysäämään pipoa joka asian suhteen! Ei seksi ole vakavaa eikä pillu kulu panemisesta! N30
Mä en räplää itteeni seksin aikana. Ei mulla oikeestaan oo mitään sitä vastaankaan, enkä usko että se useimpien mielesteä ois loukkaavaakaan, mutta enpähän vaan silti jostain syystä niin tee. En usko että se mullistaisi tai muuttaisi seksielämääni mitenkään. Mies ei myöskään hyväile itseään seksin aikana.