Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miehen ryyppyreissu

Vierailija
23.07.2009 |

eli mieheni lähdössä neste oil ralliin. Lähtee keskiviikkona ja tulee sunnuntaina. Koko tämän ajan ryyppää siellä ja sunnuntaina väsyneenä kotiin (kokemusta monelta vuodelta) Eipä paljon soittele kotiin ja jos minä soitan niin eipä tuo aina vastaa. Kyllä ottaa niin pattiin tälläinen.

Minä lapsien kanssa kotona.

Mitä mieltä jos miehesi olisi tälläiselle reissulle lähdössä?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vähän hankala vastata kun mies ei juo. Mutta itseäni kuitenkin tympii se kun ei vastaa puhelimeen, huolestun aina että jotain on sattunut. Jos mieheni kerran vuodessa haluaisi ottaa tuon verran "perhevapaata" niin sallisin sen kyllä, myönnän jopa että olisi sen ansainnutkin...

Vierailija
2/36 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää mitä mieltä tälläisesta reissusta jos olisi teidän mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä jään lasten kanssa kotiin. Tehdään kyllä jouluna sinne 2vkon reissu, mutta raskasta tulee olemaan.

Mun mies käy muutamilla viikonlopun keikoilla kavereittensa kanssa, mutta vastaavasti minäkin (tosin vähemmän) otan aikaa itselleni ja kavereilleni. Usein käydään myös yhdessä.

Anna miehesi mennä.

Vierailija
4/36 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vissiin kamala rajoittava akka. Mutta mies pitää itsestäänselvyytenä, ettei tuollaiset reissut kuulu meidän parisuhteeseen. On saanut kyllä aikansa riekkua keppinsä kipiäksi.

Vierailija
5/36 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä ole keinoa keksinyt millä estäisin...

Vierailija
6/36 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy sanoa, että meno rallien aikana on aika hurjaa! Esim. ex-mieheni KAIKKI rallikaverit (5 hengen porukka) ovat pettäneet vaimojaan näillä rallireissuilla. Ei joka vuosi jokainen, mutta kuitenkin... Vaimot eivät tiedä mitään, mutta minä tiedän, koska paneskelivat meilläkin! Miehet luottivat siihen, etten kerro vaimoille, kun en ole väleissä heidän kanssaan!

Vierailija
7/36 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon suuntaista olen ajatellutkin menon olevan ison tapahtuman aikaan ja sitten kun vedetään monta päivää viinaa.

mies sanoi just eilen ettei lähde ollenkaan jos ei saa kuskia. Totesin ettei sitten mikään ralli reissu ole vaan pelkästään ryyppäämisen ja rellestämisen takia pitää päästä. Eipä mitään sanonut.

ap

Vierailija
8/36 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä mitään panojuhlia ja pettämistä ole. Tärkeintä on miesten keskenään viettämä vapaa-aika ulkona ja sopiva tissuttelu siinä ohessa. Ralliakin tulee seurattua. Riittää ja paras on, että porukasta yksi on selvänä eli kuski. Usein mentiin yöksi jonnekin mökille grillaamaan ja saunomaan. Ja juomaan.

Vierailija
9/36 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sinusta sopivaa tissuttelua jos aloitta torstaina ja lopettaa lauantaina? Ja miks ei vois kotiin soittaa esim. kerran päivässä?

en sano että kaikki miehet tekee näin mutta...nämähän on kuulemma niitä a-luokan reissuja mun ukon mielestä...poissa silmistä poissa mielestä eikös se näin mene????

Vierailija
10/36 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et olisi mökillä vaan kaupungilla, niin näkisit HIEMAN erilaista touhua... Monet eivät näe auton autoa, mutta käyvät katsomassa sunnuntaina maaliintulon ja ostavat vaimolle ja lapsille jotain rallituliaisia.

Ei siellä mitään panojuhlia ja pettämistä ole. Tärkeintä on miesten keskenään viettämä vapaa-aika ulkona ja sopiva tissuttelu siinä ohessa. Ralliakin tulee seurattua. Riittää ja paras on, että porukasta yksi on selvänä eli kuski. Usein mentiin yöksi jonnekin mökille grillaamaan ja saunomaan. Ja juomaan.

Vierailija
11/36 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan haluaisi soittaa kotiin humalassa, vaan vasta sitten kun olen selvinnyt (sunnuntaina)

onko sinusta sopivaa tissuttelua jos aloitta torstaina ja lopettaa lauantaina? Ja miks ei vois kotiin soittaa esim. kerran päivässä?

Vierailija
12/36 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti sitäkin tapahtuu, niinkuin muuallakin. Olen itsekin jyväskyläisenä ollut ralleissa monta kertaa ja sen tiedän, että "kaikki" ovat todella humalassa ja seuraa on helppo saada, tai oikeammin, sitä saa ihan väkisin, vaikkei haluaisikaan.

Nyt tuli mieleen yksi kerta kun varattu mies yritti iskeä minua. Tai kyllä siinä sen verran onnistuikin, että tanssittiin aika läheisissä tunnelmissa. Jälkeenpäin sain tietää, että on varattu. Olisi halunnut tavata uudestaan.

Ihmiset ovat aika villiintyneitä ralleissa, ja varsinkin miehet. Kaikenlaista sattuu ja tapahtuu.

Vierailija
13/36 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että liikkeellä on hirveästi miehiä, joten kaikille ei naisia riitä, vaikka haluaisivatkin! Eivätkä kaikki petä. Mutta hirveän monet pettävät ja miehet ovat hirveän lojaaleja toisilleen.

Vierailija
14/36 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kotona? Minusta ainakin tuollaiset "poikien reissut" ovat täysin ok, kunhan niitä ei ole liian usein ja minäkin saan vastavuoroisesti mennä joskus. Tietenkin on ikävä, jos et voi luottaa mieheesi, mutta luottamusasiaankaan et voi mitenkään nalkuttamalla ja miehesi menoja rajoittamalla valitettavasti vaikuttaa, korkeintaan pahennat asioita entisestään.

Vierailija
15/36 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta parempi soitta humalassa kun olla soittamatta kokonaan. Minä ainakin haluan kerran päivässä olla puheissa.

ap

Vierailija
16/36 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että liikkeellä on hirveästi miehiä, joten kaikille ei naisia riitä, vaikka haluaisivatkin! Eivätkä kaikki petä. Mutta hirveän monet pettävät ja miehet ovat hirveän lojaaleja toisilleen.

Vierailija
17/36 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ne känniset perheenisät ovat kimpussa! Seuraan änkeäviä on riesaksi asti, vaikka en ole mikään kaunis nainen ja haluaisin vain viettää aikaa tyttökavereiden kanssa kaupungilla.

varmasti sitäkin tapahtuu, niinkuin muuallakin. Olen itsekin jyväskyläisenä ollut ralleissa monta kertaa ja sen tiedän, että "kaikki" ovat todella humalassa ja seuraa on helppo saada, tai oikeammin, sitä saa ihan väkisin, vaikkei haluaisikaan.

Vierailija
18/36 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin jyväskyläläisenä voin sanoa, että alaikäiset pissikset suunnittelevat myös ralleihin lähtöä monta viikkoa. Ja tarkoituksena löytää, esim. hyväpalkkainen herrasmies Turusta yms. Ja näitä misuja sitten on miehillä kainalossa joskus kaksinkappalein :/

Mutta tosiaan täytyy muistaa, että on myös hyviä miehiä olemassa :)

Vierailija
19/36 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurinosa miehistä menee sinne ryyppäämään ihan vaan kaeriporukalla.

Mun ex mies kävi siellä vuoskaudet. Sillä oli isä ja sukulaisia siellä messissä, se oli niiden äijäjuttu.

Ja me naiset pidettiin sinä aikana omat kemut..kaikilla oli lystiä. Ja jos juo to-la ni voi kauheeta..ei oo paljoa kyllä. Olis eri asia jos tekis niin kerran kuussa.

Relaa.

Vierailija
20/36 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihinkään hommiin kun koko ajan niin kännissä