Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua kaduttaa

Vierailija
23.07.2009 |

Otin eilen illalla pari lasia viiniä lomalla kun olen ja lapsetkin mummolla. Siinä sitten hetken seikkailin netissä ja yhtäkkiä huomasin flirttailevani ex-rakastajani kanssa facebookissa. Tämä kyseinen mies teki hyvin selväksi, että olisi valmis suhteeseen kanssani milloin tahansa ja että minun tarvitsisi vain soittaa.

Nyt aamusella viinin vaikutuksen hälvettyä minua hävettää ja kaduttaa. Kaduttaa se, että olen sortunut moiseen flirttiin ja harmittaa se, että osa minusta haluaa yhä tämän miehen lähelle, vaikka kaikki järkisyyt ovat tietysti sitä vastaan. Minulla on onnellinen avioliitto ja erittäin ihana mies, jota en varsinaisesti koskaan kykenisi pettämään fyysisellä tasolla. Tunnen itseni kuitenkin täydeksi paskaläjäksi, sitä en voi lainkaan kieltää. En oikein tiedä miten saisin pääni taas kasaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän samaa taipumusta. Otan pienen flirtin elämän suolana ;) No panic.

Vierailija
2/7 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle vaan voisi käydä noin. Älä huoli turhia. Mitäänhän ei tapahtunut, nyt vaan lopetat yhteydenpidon ko. mieheen tiukasti. Ei mitään flirttiviestejä tai muitakaan, alat elää omaa elämääsi. Tuhoat kaikki viestinne, pyyhit hänet elämästäsi, sillä siihen hän ei enää kuulu.

Tosin herää kysymys, miksi tunsit tarvetta flirttailulle. Onko parisuhteessasi sittenkin jokin kipupiste, esim. intohimon puute, joka sai sinut innostumaan ex-rakastajastasi? Tartu härkää sarvista ja vietä miehesi kanssa oma viikonloppu, etsit hänestä sen mitä luulet kaipaavasi exässäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan harmitonta

Vierailija
4/7 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta raha-asioiden kanssa on ollut aikamoista taistelua viimeisen puoli vuotta, yleinen taloustilanne kun on mitä on ja yrittäjään se on kopsahtanut tietysti aika lujaa. Ehkäpä se on se ongelma, jota tässä yritin paeta kun olen tilanteeseen totaalisen väsähtänyt.

ap

Vierailija
5/7 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole paha moka, mutta älä silti mene someen kännissä. 

Vierailija
6/7 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia, että lopetat. Hyvää omaatuntoa saa tunnustamalla 

Vierailija
7/7 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääasia, että lopetat. Hyvää omaatuntoa saa tunnustamalla 

Ihan turha tunnustaa kun ei ole tehnyt käytännössä mitään.