Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko tämä oli täällä? Naisen ylipaino vaikuttaa parisuhteeseen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja taas todistettiin että miehen ylipaino taas ei vaikuta. kamalaa luettavaa toi teksti.

ei sen takia, että itse kullekin lihavalle on hyväksi laihtuminen ja parisuhteenkin takia se kannattaa. mutta aina toi, miehet vaatii ja miehet saa...

Vierailija
2/6 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli sellainen kuva, että naisen itsestään luoma kuva miehelle on se olennainen juttu. Nainen tuntee itsensä huonoksi lössykäksi, mies näkee huonon lössykän?

Miehet on kuitenkin ulkonäön suhteen, ettemme sanoisi aika naiiveja. Luulevat naisen olevan luonnontilassa, kun se on kiristänyt nostanut nyppinyt värjännyt meikannut itseään vaikka kuinka. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viesti ylipainosista naisista olis menny perille vähemmilläkin kuvilla....

Vierailija
4/6 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi pieni otos.

Parasta ois ollu tutkia ensin pareja joissa nainen on lihava ja mies normaali verrata heitä pareihin joissa molemmat ovat normaalipainoisia.

Tai toisinpäin.

Vierailija
5/6 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksuaalisesti ja kyllä vaikuttaisi parisuhteen laatuun, jos mies kovasti plösähtäisi.

Olen häntä kyllä varoitellutkin, että mä en sitten minkään valaan kanssa petipuuhiin enää ryhdy. Tosin mies on mun suhteen ihan samaa mieltä, joten kimpassa tsempataan toisiamme. Ja JOO, emme kumpikaan ole mitään laiheliinejä tai trimmattuja. Ja nyt puhuin ihan sellaisesta merkittävästä ylipainosta, en lievästä.

Kyllä mun miehellä saa elintasokumpua olla, kunhan ylipaino pysyttelee siinä BMI 28-29 hujakoilla eikä siitä ainakaan ylöspäin.

Vierailija
6/6 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä lihava mies sytyttäisi. Ei haittaa jos on vähän ylimääräistä, mutta jos mieheni lihoisi esim. 20 kg niin kyllä siinä halut varmasti häviäisivät. Ei miellyttäisi silmää, eikä myöskään kosketusaistia. En vain pystyisi kiihottumaan lihavaa katsellessani. Myös kunnioitus miestäni kohtaan laskisi (en osaa sanoa miksi!). Totta kai toki tätä rakastaisin edelleen.

Jos itsekkin lihoisin tuon verran niin samaten siinäkin tilanteessa kävisi (halut häviäisivät). Tuntisin itseni niin kuvottavaksi etten todellakaan pystyisi antautumaan nautinnolliseen seksiin. En ikinä pakota miestäni siihen että joutuu olemaan naimisissa ylipainoisen kanssa.

Kuulostan varmasti kamalalta ja pinnalliselta, mutta nämä ovat vain minun tuntemuksiani omalta kohdaltani. Ja mielestäni ei todellakaan tarvitse olla mikään malli tai bodari, normaalipaino riittää.