Mikä oli se ohjelma jossa jätetyt naiset
olivat "kaunistuneet" muuten ja laihduttaneet, treenanneet ym..itsensä mahtavan näköisiksi ja vuosien jälkeen sitten esittäytyivät exilleen mitä ovat menettäneet, oli moni mies aika suu auki =)
Kommentit (6)
Uusi vai vanha?
Mua vaan jotenkin ärsyttää sekä miehissä että naisissa se että jos erotaan, niin sitten aletaan huolehtia itsestään, ostaa kivaa vaatetta yms. Miksei voi jo parisuhteessa arvostaa itseään ja puolisoaan, eikä päästä itseään kaameeseen kuntoon? Mun mielestä on petkutusta jos ottaa kivan näköisen puolison ja kahdessa vuodessa siitä tulee ihan suohirviön näköinen... ei se rakkauteen vaikuta, mutta ihan kaikkeen muuhun...! mÄ tulisi katuma päälle jos joku eksä olis saanut itsensä hyvään kondikseen, nostaisin hattua kyllä.
kohentuneet vaimonsa/tyttöystävänsä takaisin?
Ei kai nää naiset enää niitä miehiänsä takaisin huolis. Kiva vaan käydä vähän kuittailemassa, että katsos nyt minkälainen herkku musta on tullu ja sulla ei ois ikinä mitään mahkuja muhun.
Ei kai nää naiset enää niitä miehiänsä takaisin huolis. Kiva vaan käydä vähän kuittailemassa, että katsos nyt minkälainen herkku musta on tullu ja sulla ei ois ikinä mitään mahkuja muhun.
kuten borgå sanoin. Surullista että motivaatio treenamiseen tulee jostain paskasta äijästä.
On tää itsenäisten naisten elämä niin hienoa, kaikki pitää arvottaa miesten kautta.
en muista tuommoista sarjaohjelmaa, enkä taitaisi kuulua sen kohderyhmäänkään, mutta pari vuosikymmentä sitten tehtiin samankaltaisella teemalla elokuva the first wives club. Siinä oli tosin ulkonäön treenaamisen sijasta vähän henkisempiäkin pyrkimyksiä. SIinä oli musitaakseni Diane Keaton ja Susan Sarandon ja jotain sen kaltaisia. Danny de Vito. Kannattaa katsoa, jos tematiikka kiinnostaa.
mutta kuulostaa aika hauskalta. :-)