Lue keskustelun säännöt.
Kaupassa töissä olevat, Ovatko ihmiset hamstranneet säilykkeitä tms
22.07.2009 |
onko sikainfluenssavaara näkynyt ostokäyttäytymisessä?
Kommentit (3)
säilykkeet ja säilyvät einekset tekevät kauppansa! Yksi sama nainen tulee joka maanantai ja torstai meidän kauppaan ja ostaa kärrynsä täyteen papuja, hernekeittoa, purkkiananasta, makaronia, riisiä ja muuta tuollaista säilyvää. Ei se voi niin nopeasti edes syödä niitä! Luulen, että se kerää varastoja influenssaa vastaan. Myös pakastelihat on ollut kysyttyjä ja jäätelöt on välillä ihan loppu! Ja nenäliinat.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tai jotkut hernekeittopurkkeja ostavat miehet sanovat pilke silmäkulmassa, että "jos varmuusvarastoja täydentäs".
säilykkeet ja säilyvät einekset tekevät kauppansa! Yksi sama nainen tulee joka maanantai ja torstai meidän kauppaan ja ostaa kärrynsä täyteen papuja, hernekeittoa, purkkiananasta, makaronia, riisiä ja muuta tuollaista säilyvää. Ei se voi niin nopeasti edes syödä niitä! Luulen, että se kerää varastoja influenssaa vastaan.
Myös pakastelihat on ollut kysyttyjä ja jäätelöt on välillä ihan loppu! Ja nenäliinat.