Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun vaisto sanoo, että eräs mies välittää musta enemmän kuin sanoo?

Vierailija
22.07.2009 |

Voiko vaisto olla oikeassa? Sen tiedän, että väärässä se voi olla. :)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tätä on jatkunut piiiiitkään. Ennen tätä tapausta, on vaisto kyl monesti ollu oikeessa. Nyt en tiedä :S

Vierailija
2/15 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tunnen itseni vain idiootiksi kun mielessäni kyseenalaistan miehen sanat. Joku vaisto vain sanoo, että hän välittää enemmän kun myöntää.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperheen vanhemmilla ei ole varaa muihin vaistonvaraisiin ratkaisuihin kuin sellaisiin, jotka rakentavat perheen hyvää nykyhetkeä ja tulevaisuutta. Vieraiden miesten kiinnostuksen pitäisi olla ihan viimeinen asia jota perheellinen nainen mielessään hellii. Hei ihan totta, kasvattakaa jotain muuta!

Vierailija
4/15 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperheen vanhemmilla ei ole varaa muihin vaistonvaraisiin ratkaisuihin kuin sellaisiin, jotka rakentavat perheen hyvää nykyhetkeä ja tulevaisuutta. Vieraiden miesten kiinnostuksen pitäisi olla ihan viimeinen asia jota perheellinen nainen mielessään hellii. Hei ihan totta, kasvattakaa jotain muuta!

Vierailija
5/15 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ootteko vapaita? ja kerro muutenkin lisää.

ei voi muuten tietää onko sun vaistos oikeassa.

helpostihan sitä "lukee " toisesta ihmisestä mitä ei oikeasti tarkoita

Vierailija
6/15 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos työympäristö tai kotiympäristö on kireä/painostava/kiusaava/vast, niin joku neutraali tai jopa mukava ihminen vaikuttaa niin positiivisesti, että sen saattaa aistia noin.

itse pelkään tietyissä tilanteissa lähettäväni väärää signaalia, vaikken sellaista tarkoita.

Vierailija
7/15 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ootteko vapaita? ja kerro muutenkin lisää. ei voi muuten tietää onko sun vaistos oikeassa. helpostihan sitä "lukee " toisesta ihmisestä mitä ei oikeasti tarkoita

Vierailija
8/15 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tapailtu 6 kk ja tunnelma on maaginen... Mies ei vain silti myönnä mitään, mutta mun vaisto sanoo siis jotain muuta. Toiveajattelua taitaa olla. Olen kuulemma tärkeä hänelle. Ja pitää minusta kovasti. Siinäpä kaikki. :/

ap

Vierailija
9/15 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tapailtu 6 kk ja tunnelma on maaginen... Mies ei vain silti myönnä mitään, mutta mun vaisto sanoo siis jotain muuta. Toiveajattelua taitaa olla. Olen kuulemma tärkeä hänelle. Ja pitää minusta kovasti. Siinäpä kaikki. :/ ap

Vierailija
10/15 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vain niin hyvä olla. Kenenkään muun lähellä ei ole samanlaista ja kumpikin ajautuu toiseen kiinni.

ap

Vierailija
11/15 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tapailtu 6 kk ja tunnelma on maaginen... Mies ei vain silti myönnä mitään, mutta mun vaisto sanoo siis jotain muuta. Toiveajattelua taitaa olla. Olen kuulemma tärkeä hänelle. Ja pitää minusta kovasti. Siinäpä kaikki. :/

ap

Että olet oikein varattuna tapaillut jotain tyyppiä puoli vuotta, ja vieläkin kaikki tunteet ja sitoutuminen miehen puolelta ovat toteutuneet vain _pääsi sisällä_. Sinun sisälläsi tuntuu maagiselta, mutta ilmeisesti mies hakee sinusta vain jännitystä elämäänsä. Hän todennäköisesti rakastaa vaimoaan, ja sinä olet se jännitysmomentti.

Voi hohhoijaa näitä tapauksia, sääliksi käy miestä ja lapsia.

Jos meinaatte vaihtaa miestä, tekisitte sen edes suoraselkäisesti ja kantaisitte vastuun touhuistanne.

Vierailija
12/15 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olet oikein varattuna tapaillut jotain tyyppiä puoli vuotta, ja vieläkin kaikki tunteet ja sitoutuminen miehen puolelta ovat toteutuneet vain _pääsi sisällä_. Sinun sisälläsi tuntuu maagiselta, mutta ilmeisesti mies hakee sinusta vain jännitystä elämäänsä. Hän todennäköisesti rakastaa vaimoaan, ja sinä olet se jännitysmomentti. Voi hohhoijaa näitä tapauksia, sääliksi käy miestä ja lapsia. Jos meinaatte vaihtaa miestä, tekisitte sen edes suoraselkäisesti ja kantaisitte vastuun touhuistanne.

Vierailija
13/15 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tapailla voi muutenkin oman puolison selän takana. Sanoisin, että miehesi ei ilahdu vieraan miehen treffailusta ilman seksiäkään.

Vierailija
14/15 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vain niin hyvä olla. Kenenkään muun lähellä ei ole samanlaista ja kumpikin ajautuu toiseen kiinni. ap

Vierailija
15/15 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän