Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että mahtavaa sitten tämä RAHATTOMUUS!

Vierailija
22.07.2009 |

Lomautus menossa ja lapsilisät menevät kaikki laskuihin, niitä en voi enää siirtää.

Huomenna menen lakki kourassa diakonille, jos sieltä saataisiin edes muutama ruokalappu kauppaan.

Olisin jopa myynyt mun korujani, mutta niitä ei voi viedä kaniin koska niistä ei saa kuin muutaman hassun kympin.

Jos joku yksityinen ostaisi, saisin enemmän, mutta ei sekään auta kun tili on NYT tyhjä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kultarahaksi.fi ?

2/6 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä piti olla viime perjantaina tilipäivä, mutta ei näy hilloja vieläkään.

On se tili ennenkin vähän viiraantunut, mutta jos ei huomenna ala tapahtua, niin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä itua mun on lähettää muutamaa korua tonne Kultarahaksi juttuun? Eikö nekin maksa painon mukaan? Jos mulla on esim ketju joka on maksanut pari sataa euroa, ei ole mitään järkeä myydä sitä parilla kympillä...

Vierailija
4/6 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut lomautettiin maaliskuun lopussa toistaiseksi ja nyt tänään olen saanut ekan päivärahan maksuun. Eli olin meko monta viikkoa puolison tulojen varassa. Nyt haistatan pitkät firmalle joka tän tempun mulle teki ja lähden syksyllä opiskelemaan.. jee jee

Vierailija
5/6 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin meillä oli myös pe tilipäivä miehellä ja eipä näy... ja soiteltu ollaan ja lupailtu on mutta mutta...

Vierailija
6/6 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä kaikkia laskuja on rästissä ja mitä käy, kun emme pysty niitä maksamaan.

No, kulissit ennen kaikkea. Pystyn ekan kerran elämässäni ymmärtämään ihmisten epätoivoisia tekoja taloudellisista syistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi