G: Kuinka paljon käytte lasten mummolassa?
eli kuinka usein käytte (ja kauanko viivytte)..
Anoppilassa?
Paljonko sinne on matkaa?
Omien vanhempieni luona?
Kommentit (15)
lyhyt käynti. Lapset käyvät useemmin.
Omilla vanhemmilla noin kerran kuussa.
Välimatka molempiin 20km.
Omilla vanhemmillani useasti kun asuvat melkein naapurissa ja kuljetaan siitä ohi päivittäin.
Anoppilassa noin 1/vko (lisäksi anoppi käyy noin 1-4 krtaa viikossa meillä) ja välimatkaa noin 6km
Minun vanhemmillani noin 1-2 /kk ja välimatkaa noin 70 km.
Ja tilanne ok. Tulemme toimeen molempien mummoloiden kanssa hyvin. Mutta välimatka ratkaisee + se että anopillani ei ole muita lapsenlapsia.
Anopin luona pari kertaa vuodessa, yleensä yhden yön yli. Matkaa sinne on n. 220 km.
Omien vanhempien luokse yleensä kerran vuodessa, joskus kaksi. Viivytään yleensä viikon verran. Matkaa on n. 1800 km.
Anoppilassa noin 1/vko (lisäksi anoppi käyy noin 1-4 krtaa viikossa meillä) ja välimatkaa noin 6km Minun vanhemmillani noin 1-2 /kk ja välimatkaa noin 70 km. Ja tilanne ok. Tulemme toimeen molempien mummoloiden kanssa hyvin. Mutta välimatka ratkaisee + se että anopillani ei ole muita lapsenlapsia.
Onneksi ei käy meillä kuin kerran viikossa tai kahdessa.
Anoppilassa käydään koko perheellä 1-2x viikossa, matkaa 18km. Lisäksi mies käy n. 2x kuukaudessa lasten kanssa, jolloin itse "lomailen" kotona. Esikoinen on anoppilassa melkein joka viikonlopun, appiukko hakee tytön sinne aina kalakaveriksi, rantasaunaa lämmittämään jne jne
Minun vanhempieni luona käydään koko perheellä ehkä 5x vuodessa. Minä käyn lasten kanssa 1-3x kuukaudessa. Matkaa 45km. Lisäksi vanhempani hakevat n. kerran /2kk molemmat lapset heille vkonlopuksi.
Matkaa on noin 105 km. Minä lähden harvoin mukaan. Omia vanhempia ei ole.
anoppilassa 3-4krt vuodessa, n. 3h 200km
asuvat siis samalla paikkakunnalla
Älkää siis rutisko huonoista anopeista ja appiukoista ja yleensä siitä ja tästä...
Tapaamme noin viikon tai kahden välein jommassa kummassa päässä, me mummolassa tai mummi ja ukki meillä. Joskus tiheämmin, joskus harvemmin. Suhteet molempiin ok.
Anoppilassa? 1-2 KERTAA KUUSSA (1 PÄIVÄ TAI VIIKONLOPPU)
Paljonko sinne on matkaa? 50 KMOmien vanhempieni luona? 4 KERTAA VUODESSA (3 PÄIVÄÄ-VIIKKO)
Paljonko sinne on matkaa? 500 KM
molemmat asuvat noin 200 km päässä, appiukon luona (anoppi kuollut) ei yövytä koska siellä ei yksinkertaisesti mahdu tilanpuutteen vuoksi, mutta kummassakin paikassa käydään noin kerran 6-7 viikossa, ollaan 1-3 yötä vanhempieni luona, yleensä yhden yön reissuja ovat. Päiväseltään ei noin kauaksi lähdetä
Anoppilassa? Pari kertaa vuodessa 2 yötä kerralla
Paljonko sinne on matkaa? n. 300 kmOmien vanhempieni luona? Noin kerran kuussa, pari tuntia
n. 5 km
Anoppila 250 km: yksi yö kerrallaan n. joka toinen kk. Omat vanhemmat 500 km: pitkä viikonloppu 2-3 krt vuodessa.
Lasten suhteet isovanhempiin etäiset sattuneesta syystä.
Vanhempani tekevät parin tunnin vierailun meille lähes joka viikko. Matkaa 25 km.
Anoppilassa käydään noin joka toinen viikko, he eivät käy meillä lainkaan. Viivytään koko päivä (about 10-18). Matkaa noin 40 km.