Ylipaino on merkittävä ristitekijä sikainfluenssassa.
Tiedätte nyt siis naiset, miten tautiin voi valmistautua.
Kommentit (32)
Käyn tosin ulkomailla viikonlopun-viikon matkalla 3-4 kertaa vuodessa, mikä on kyllä harmillisen vähän. Pidempi 2-4 viikon matka 1-2 kertaa vuodessa. Nämä siis ihan lomamatkoja.
Olen toisaalta ajatellut aloittaa yksityislentotuntien ottamisen, ja tämä saattaa vähentää matkustelua, koska luulen, että kesät menisivät lentelyksi.
Ja kaikki tämähän on totta, vaikka eihän sitä kukaan usko. :D
Olen pahoillani, jos loukkasin niitä, jotka ovat ylipainoisia henkisten ongelmien vuoksi. Se ei ollut tarkoitukseni. Anteeksi.
Englannissa suunnitellaan läskien rokottamista ensimmäisenä, koska heidän riskinsä kuolla on korkeampi.
http://www.dailymail.co.uk/news/article-1200968/Obese-given-swine-flu-v…
P.S. Minusta ap vaikuttaa ihan välkyltä. Älykkäät ihmiset yleensä näkevät ne epämiellyttävätkin totuudet.
Kertoa, että ylipaino on terveydelle vaarallista? Vaude, ollaan imponeerattuja!!
Vaiko kenties syyllistämällä saada ylipaino Suomesta vähenemään? Ei taida sekään onnistua.
Mutta eikö olekin ihanaa, kun kaikki läskit kuolee teidän hoikkien ja kauniiden tieltä. Verorahatkin säästyvät.
vaarasta, sekä saada ihmisiä ajattelemaan, kumpi on se järkevä tapa valmistautua esimerkiksi tähän tautiin; pyrkiä kohti normaalipainoa, vai hamstrata kotiin kuuden kuukauden ruuat.
Koulut alkaa alle kuukauden päästä.
Ja artikkeleissa puhutaan sairaalloisesta ylipainosta, bmi yli 40.
Aloituksellasi ei näytä olevan juuri muuta pointtia kuin läskivihan lietsominen, ja sitähän riittää nykyään joka tuutista. Lihava on uusi neekeri.
Sitäpaitsi neekeri on uusi ja vanha neekeri, ja Afrikassa on kasvava ylipaino-ongelma.
Yrittäkää nyt ymmärtää, että tämän aloituksen takana ei ole inho, salaliitto tai mikään muukaan pahantahtoinen motiivi.
AP
Ja eikö silloin ole ihan selvää, että sairastuu pahemmin...
vaarasta, sekä saada ihmisiä ajattelemaan, kumpi on se järkevä tapa valmistautua esimerkiksi tähän tautiin; pyrkiä kohti normaalipainoa, vai hamstrata kotiin kuuden kuukauden ruuat.
että tuossa voi olla perääkin, vaikken yhtään dokumenttia asiasta olekaan lukenut. Vaikeasti ylipainoisilla on keskimäärin enemmän hengitysvaikeuksia, joten varmasti taudinkuva voi olla hankalampi.
Olen muuten itsekin hiukan ylipainoinen tällä hetkellä, ja voin sanoa että kyllä ainakin omalla kohdalla flunssan sattuessa hengitys on työläämpää, koska keskivartalon lihavuuden vuoksi joutuu hengittämisen kanssa tekemään enemmän töitä. Toisaalta olen myös astmaatikko, joten erityisen hankalat hengitysvaikeudet flunssien yhteydessä voivat johtua myös siitä.
Todella harmi, että ihmisillä on niin hyökkäävä asenne tällaisia viestejä kohtaan. Ylipaino altistaa monelle asialle, miksei sitten sikainfluenssan pahemmille oireillekin? Oikein ottaa päähän, että itselläkin tuota ylipainoa on, kun se tässäkin asiassa on haitaksi. Lisäksi lapsemme kuuluu riskiryhmään kahdestakin ei syystä (ei toki ole ylipainoinen).
Siis minustakin, mutta nauratti, kun luin 30:n tekstistä, että kohta säästetään "verhorahoista"... Hih, ajatus siitä, että naapurit ei enää peittelis itseään iltaisin verhoilla vähän alkoi karmia selkäpiitä.
laita vaan oikeen paljon vettä myllyyn!!jee!! toivottavsti sulla on kakkoskoti monacossa ja maja alpeilla!!! älä lopeta vielä!!!!ja tietty oot kaunis!!oothan!!!! ?