Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parhaat sisustuslinkkivinkit (siis kuvia)

Vierailija
22.07.2009 |

Eräästä toisesta ketjusta tuli mieleen kysellä, onko teillä linkkivinkkejä hyville sisustussivuille? Ulkomaiset ja kotimaiset kelpaavat. Tarkoitus on sisustaa oma uusi koti entistä ehommaksi. Haluaisin ideoita erityisesti seinien maalaamiseen ja listoihin. (Tikkurilat sun muut perussivut on jo katsottu.)

Olisko teillä linkkejä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kuvailisit ensin vähän tyyliä/tyylejä, joista tykkäät...

Pelkistettyä vai rönsyilevää? Romanttista? Askeettista? Boheemia? Värikästä? Tummia vai vaaleita sävyjä? Harmonista? räväkkää? Jotain muuta?

Vierailija
2/4 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan nyt ennen kaikkea väriä seiniin.

Huonekaluina mulla on Artekia, Muuramea, Boknäsia, muutama vanha arkku, muhkeat ruskeat sohvat (menevät varmaan vaihtoon).

Voisin harkita hankkivani uuteen kotiin (40-luvun talo) Tapiovaaraa, lisää Artekia jne.

En kuitenkaan halua, että sisustukseni näyttää sillä tavalla "kylmältä" kuin esim. rykelmä pelkkiä Artekin huonekaluja on niiden Espan myymälässä.

Haluan kotiin lämpimän fiiliksen.

Verhoni ovat nykyisellään Marimekkoa. Voisin harkita hankkivani uuteen kotiin verhot Finlaysonin kankaista. Marimekko on heilahtanut vähän liian folkloristiseksi uudessa tyylissään, siis mun makuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tulee väkisin mieleen aika kylmä ja valkoinen...

mutta tää sivu on ainakin ihan huippu. Alkaa heti sisustussormea syyhyttämään :D Löytyy ideaa vähän joka lähtöön.

http://furniture4world.blogspot.com/2008_12_01_archive.html

Vierailija
4/4 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset