Miten kokisitte sen, jos hyvä ystävänne ja miehenne flirttailisivat?
No, tuossa siis kysymys.
Eli kyseessä ystäväpariskunnat/perheet, molemmat osapuolet liitoissaan tyytyväisiä, ei tarkoitus pettää. Toisen perheen miehellä ja toisen vaimolla vaan synkkaa tosi hyvin yhteen. Tavataan muutaman kerran vuodessa (välimatka satoja kilometrejä), tavatessa flirttiä, verbaali akrobatiaa, josta molemmat nauttivat. Avointa. Tekstareita lähettevät satunnaisesti toisilleen muulloin.
Kommentit (39)
Jos huolettaa että loukkaat ystävääsi, miksi ihmeessä teet niin? Jos sinun ja kaverisi miehen välillä ei ole kuin pientä hauskanpitoa, ei sen lopettamisenkaan luulisi kirpaisevan...
Silloin on astuttu tietyn rajan yli.
Ja hyvä huomio tuokin, että miksei em. toimintaa voisi lopettaa jos niin harmitonta on?
Ja en ole tippaakaan mustasukkainen ihminen, minusta vaan on tietyt rajat joiden yli ei mennä. Tarkoitan sitä, että kavereita voidaan olla jne. mutta mikään flitti ei minusta ystävyyssuhteisiin kuulu...
Ja muutenkin kannataa miettiä sitä, että tuollainen voi loukata muita osapuolia JA olla esim. lapsistanne hämmentävää/noloa (jos ei vielä, niin kun kasvavat isommiksi...)
Ja en muutenkaan ymmärrä miksi teidän ystäväsi miehen kanssa pitää viestitellä? Itse ainakin otan yhteyttä tuttavapariskunnissa niihin joka on minulle se läheisempi, ja yleensä se on se ystäväni eikä tämän mies/vaimo.
Ja vaikka SINÄ olisit ihan viattomasti flirttailemassa, niin ehkä se ystäväsi mies kuvittelee/haluaa enemmän joskus tulevaisuudessa... kannattaa siis lopettaa tulella leikkiminen NYT eikä sitten kun se ensimmäinen "seksi-viesti" häneltä tulee
---> silloin on jo liian monimutkaista eikä kukaan voi pitää asiaa viattomana flirttinä =ystävänä sinun olisi pakko kertoa asiasta kaverillisesi ja se jälkeen suhteenne tuskin olisi entisesnsä, lapsi menettäisi kumminsa (veikkaan) jne.
Luultavasti tämä ystävä olisi entinen ystävä. Tai sitten myös entinen mies. Olkoot yhdessä jos niin hyvin synkkää.
Ei se flirttaaminen nyt niin vakavaa ole. Ja kyllä minäkin tekstaan satunnaisesti tuttavapariskuntien molempien osapuolien kanssa! Miksi ihmeessä en tekstailisi, kun ovat ystäviäni?! Siksikö, että toisella onkin penis ja häneltä voi saada poikabakteereja?
Aika säälittävää jos tarvii kaverin miehelle keikistellä. Lähe ennemmin notkumaan vaikka baaritiskille....
Eikä kyllä sydämellään parisuhteeseen sitoutunut mieskään.
nuo nainen ja mies toisensa eniksi? Siis niin, että pariskuntien muut osapuolet tulivat myöhemmin mukaan porukkaan?
Minulla on monta tuollaista miesystävää, enkä ole kokenut sitä flirttailluksi, että olemme kavereita ja yhteydessä. Myös tekstarein, jos on jotain asiaa tai muuten vain haluaa jakaa ajatuksiaan. Minusta mieskin on ihminen ja voi olla kaveri. Eikä minun mieheni asiasta ole koskaan ollut moksiskaan, sillä hän tietää tasa tarkkaan, että nämä kaverit ovat kavereita.
Näiden todella monien kaverien vaimot ovat myös ystäviämme ja soittavat joskus milloin mistäkin asiasta meille, myös miehelleni, enkä ota siitä pulttia. Sehän olisi naurettavaa.
Kaikkina näinä vuosina ainoastaan yksi nainen sai hepulin ja alkoi kehitellä stooria, että yritän iskeä hänen miestään - auhhh.
mä olen aika kova puhumaan ja heitän kivoja läppiä, kun menen kylään, mut aina istutetaan kaikkien keskelle, pidän ns keskustelua yllä.
Mä olen saanut elämäni aikana paljon viestejä varatuilta miehiltä, joitten puolisot tunnen mutta vielä sinkkuaikoina mun hyvän ystävän mies lähetteli pari tekstiviestiä. Olen vielä heidän lapsensa kummi.
Laitoin yhden viestin, ole ystävällinen ja lopeta tekstailut, mielestäni tämä on sopimatonta ja se loppui. Ja edelleen nähdään ihan yhtä paljon kuin ennenkin, lähinnä tietty näen ystävääni ja kummityttöäni.
Ja en ikinä sanonut mitään ystävälleni koska mitään ei tapahtunut ja en halua tuottaa huonoa mieltä heille kotiin.
Mä ajattelen jos mulle tehtäis vastaavasti ja se ei loukkais mua, vihreää valoa. Jos mä tekstaisin jonkun toisen miehen kanssa, mun oma mies ei tykkäis siitä ja siksi en moista tee.
Meillä vastaava tilanne, ystäväni on ihan huomattavasti kiinnostunut miehestäni. Lähettelee viestejä, pyytää ravintolaan ja kun käy kylässä niin on ihan uskomaton flirtti päällä. Lähetti kännykkällä kuvan itsestään miehelleni. Olen ihan raivona asiasta miehen mielestä siinä ei ole mitään semmoista.
tavattaessa tapahtuvalle flirtille nauraisin
Ystävätär on isotissinen, vähän blondi, mutta kuitenkin ihana ihminen. Miehiä aina riittänyt ennen kuin kohtasi nykyisen aviosiippansa. Meidän kolmen kesken jutut ovat olleet aina avoimia.
Mieheni ja ystävätär tulevat tosi hyvin juttuun. Mies soitteleekin hänelle toisinaan ja lähettelevät tekstareita. Nämä eivät ole keltään pois. Ystävätär toimi mm. lisäolkapäänä silloin, kun mieheni äiti menehtyi ja mieheni ei osannut kaikesta minulle niin avautua.
Vaikka tissitkin on kehuttu minun kuulteni, meidän parisuhteeseen ei vaikuta tämä harmiton sanailu. Minusta on mukavaa, että tulevat hyvin juttuun. Ja tästäkin ollaan koko porukalla juteltu ja oltu yhdessä iloisia, että pystyy avoimesti kaikki keskenään kommunikoimaan. Ystävättären aviomies on sen verran hiljainen, että kokee myös helpottavana kun mieheni on tavatessamme ystävättäreni kanssa eniten melkeinpä äänessä.
Luotan molempiin. Ja meilläkin välimatka satoja kilometrejä. Niin ja noita tekstareita kun mies lähettelee, niin yleensä kertoo myös minulle taas ystävätärtäni "häiriköineensä". Ystävätär on myös toisen lapsemme kummi.
Silti tuttavapiiristä löytyy naisia, joihin en luottaisi samalla tavalla heidän käyttäytyessään. Riippuu niin tapauksesta.
millaista flirtti on. jotkut on mustasukkasia vaikka hymyilis.
ja voihan ne tekstarit antaa toiselle luettavaksi jos niissä ei oo mitään pahaa.. vai?
Mikä esim. näissä tekstareissa olisi pahaa (on lähetetty ystäväpariskuntiemme miehelle)?
"Moro! Oliko kiva reissu? Ehditkö parantua lähtöön mennessä?"
"Kuule. Suosittelehan jotain hyvää Gamma Rayn levyä, mistä aloittaa keräily!"
"Sun suosittelema BlackThorn oli hyvää. Kiitti! Vietetään P:n kanssa iltaa X:ssa. Tulkaa mukaan!" (P on siis mieheni)
Ihan ymmärrettävää koska kaverini on erittäin kaunis ja seksikäs.
Pitäisikö miehen sokeaksi tulla siksi että on minun kanssani pariutunut? Kyllä minäkin osaan nauttia muiden miesten ulkonäöstä ja seurasta.
On eri asia flirttailla tyyliin olet kiva ja hauskaa seuraa, kuin flirttailla tyyliin haluan sinut mennäänkö naimaan?
Usein arvostelemme yhdessä näkemiämme naisia. Tolla on hyvä perse, tolla tissit jne.
Ei mun itsetuntoa heilauta että mies pitää naiskauneudesta. Hän on kuitenkin valinnut olla minun kanssani vaikka en mikään missi olekkaan.
Ei todellakaan olis enään hyvä ystävä! Ja vois tapaamiset jäädä... KOKONAAN! :)
vai ainoastaan tämän kauniin ja seksikkään kaverisi? Eikö todellakaan siinä tapauksessa kirpaise yhtään?
Ihan ymmärrettävää koska kaverini on erittäin kaunis ja seksikäs.
Pitäisikö miehen sokeaksi tulla siksi että on minun kanssani pariutunut?....Ei mun itsetuntoa heilauta että mies pitää naiskauneudesta. Hän on kuitenkin valinnut olla minun kanssani vaikka en mikään missi olekkaan.
Mikä esim. näissä tekstareissa olisi pahaa (on lähetetty ystäväpariskuntiemme miehelle)?
"Moro! Oliko kiva reissu? Ehditkö parantua lähtöön mennessä?"
"Kuule. Suosittelehan jotain hyvää Gamma Rayn levyä, mistä aloittaa keräily!"
"Sun suosittelema BlackThorn oli hyvää. Kiitti! Vietetään P:n kanssa iltaa X:ssa. Tulkaa mukaan!" (P on siis mieheni)
Nautin itsekin flirtistä, mutta siinä on rajansa joita ei ylitetä. Kaverin miehen kanssa EI flirttailla. Verbaaliakrobatia nyt taas on ihan eri asia, kuten myös normikaveruus. On munkin mieheni hyvä ystävä erään minun kaverini kanssa, saattavat käydä kaljalla yhdessä jne. Mutta eivät todellakaan flirttaile. Kuten en itsekään miehen kavereiden kanssa.
itse ajattelen samoin kuin sinä. Lähinnä mietin noita tekstareita. Satunnaisia ovat, ei jatkuvaa, mutta silti...
T. Ap