Auttakaa! Teatteriliput Lontoo!!!
Tietääko kukaan voiko netistä ostaa teatterilippuja Lontooseen niin että niissä on avoin päivämäärä? Haluaisin antaa lahjaksi.
Kommentit (5)
voit tarkkailla asiaa, mutta teatteriesitykset on loppuunmyytyjä usein jo kuukausia ennen esitystä, joten tosi ajoissa pitäisi olla liikkeellä. Ei onnistune niin, että antaisit lahjakortin ja lahjan saaja kävisi vaihtamassa lipuiksi esityspäivän aamuna...
Näytökset on tosi varattuja. Me on käyty Lontoossa musikaalissa ja teatterissa saman illan näytöksiin myytävillä lipuilla. Peruutuspaikat tulee siis päivällä myyntiin saman illan näytöksiin ja ovat usein halvempiakin.
että lupaat lahjan saajalle maksaa liput kunhan päivä on ensin valittu?
etsi netistä kuvia johonkin musikaaliin ja liimaa niitä A4 paperille ja sano rahat ovat musikaalilippuun.
Mä olen käynyt Lontoossa varmaan liian monta kertaa ja ainoastaan konserttiin olen ostanut liput etukäteen. Lontoossa kun on aina jotain kivaa nähtävää ja kuultavaa, olen aina ostanut liput -50% kopista ja aina olen mahtunut.
mutta tuntuu vähän oudolta ajatuskin! Siis se että avoimella päivämäärällä myytäisiin lippuja tilaisuuksiin jossa on tarkat paikatkin määrätty jo varatessa ja lisäksi teatterinäytökset on usein loppuunmyytyjä. Eihän tuo toimi meidän pienessä Suomessakaan, niin kuinka sitten metropolissa? Mutta lahjakorttien saatavuutta voit tiedustella vaikka sähköpostitse suoraan ko. teatterista.