Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Synnytänkö lapsen miehelle jota en rakasta

Vierailija
21.07.2009 |

ja joka ei rakasta minua.

Kaiken lisäksi olen 46v vanha ja mies 50v. Mies ei vielä tiedä että odotan, mutta tiedän että hän lapsen haluaisi.Itseäni hirvittää oma ikä ja laiskuus hoitaa pientä, isommat lapset on 17v ja 15v.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai taasko näitä yllätyksiä? Ei sitä nyt ihan joka kerta muista ehkäisyä käyttää.

ärsyttää tälläiset kommentit kun EHKÄISYSTÄKIN HUOLIMATTA VOI tulla raskaaksi.

itselläni on kokemusta .petti sekä pillerit että kapselit.kortsuille allerginen ja kierukka ei muuten sovi niin yritä siinä sitten ehkäistä

AP:lle vielä että antaa vaavin tulla jos itse vaan tunnette jaksavanne vauvaarjen

Vierailija
22/26 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se tarpeeton ollut jos kuitenkin miehen kans vehtaa.

Annetaan nyt kumminkin ap:n kertoa.

PS: tiedän erään, joka yritti lasta 7 vuotta, ennen kuin 10. koeputkihedelmöityksellä onnisti. Tokaa lasta yritti kolme vuotta, onnistui kolmannella koeputkihedelmöityksellä.

Hän ei käyttänyt noiden perään ehkäisyä, ja minusta AIKA ymmärrettävästä syystä.

Emme tiedä, käyttikö ap kondomia, kun ei ollut kierukkaa - ja sehän voi kyllä pettää, vaikka suht luotettava sekin on oikein käytettynä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoislapsensa. Ja he kyllä pärjäävät hienosti!!!

Eli älä ap nyt tee aborttia, katuisit varmasti. On lähes täysin varmaa että et enää ikinä saa lasta eli tässä olisi ns. viimeinen mahdollisuutesi. Aina sitä jotenkin jaksaa, kun lapsi syntyy niin oot varmasti onnellisempi kuin koskaan!

Vierailija
24/26 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoislapsensa. Ja he kyllä pärjäävät hienosti!!! Eli älä ap nyt tee aborttia, katuisit varmasti. On lähes täysin varmaa että et enää ikinä saa lasta eli tässä olisi ns. viimeinen mahdollisuutesi. Aina sitä jotenkin jaksaa, kun lapsi syntyy niin oot varmasti onnellisempi kuin koskaan!

Yhtä hyvin voi katua, jos synnyttää. Ota huomioon, että ap ei NYT ainakaan suhtaudu lapsensaantiin innolla, kenties toisin kuin tuo sinun tuntemasi nainen.

Vierailija
25/26 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

väittää ehkäisyn pettäneen. Ja sitten se ehkäisyn pettäminen on ollut sitä, että ei uskottu että just sinä päivänä voisi tulla raskaaksi tai ei juuri sillä kertaa viitsitty käyttää kondomia. Kyllä se ehkäisy sen verran luotettavaa on oikein käytettynä, että ei se joka toisella mammalla petä.

Vierailija
26/26 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olinkin silloin 25v.Nyt olen 40v. ja en itse enää kyllä tekisi lapsia tuossa tilanteessa, jos muut lapset jo noin isoja.En jaksaisi enää(lue ei tod. kiinnostaisi vauvan hoito-laiskuus). Viestistäsi paistaa läpi, ettet itsekään halua lasta, joten en suosittele varsinkin ottaen huomioon ikäsi.