Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö kaikki aamulla suihkussa?!

Vierailija
21.07.2009 |

Kotiäidit, työssäkäyvät, opiskelijat, työttömät... peseytyykö joka iikka suihkussa aamuisin ennen päivän aloitusta?

(itse en juuri koskaan käy, peseydyn illalla ja jos on tarvis, pesen itseäni myös aamulla mutta rutiinisti en... olenko siis epäsiisti?)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn välillä illalla ja välillä aamulla. Joskus jopa päivällä!!

Vierailija
2/22 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn illalla.. Joskus aamulla on ihana käydä kuumassa suihkussa ihan kaikessa rauhassa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/22 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran otit puheeksi, niin elämäntilanteeni ja koulutustasoni on - ilmeisen alitajuisena - ollut määrävä tekijä suihkussakäynneille.

Vierailija
4/22 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla pikkupesut.

Vierailija
5/22 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiäitinä olen, mutta suihkun kautta aina sänkyyn ja sieltä pois

Vierailija
6/22 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn iltaisin, jos käyn.

Vierailija
7/22 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamuisin vaan pesen kasvot ja alapään, aamulla en pääsis rauhassa suihkuun joten käyn iltaisin lapsen mentyä nukkumaan. Niin ja oon kotiäiti jos sillä on tähän suurta merkitystä ;) muistaakseni oon kyllä aina peseytynyt mieluummin iltaisin.

Vierailija
8/22 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja työelämässä olen. Kävin iltaisin myös kotiäitivuosinani. Inhoan aamuherätyksiä, en tee aamulla mitään muuta kuin pakolliset.

Vierailija
9/22 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn aina suihkussa, aamuisin ei ehdi ja mulla kestää hiusten kuivumisessa/kuivaamisessa iät ja ajat.

Vierailija
10/22 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltaisinkin jos likainen/hikinen olo

ja aamuisin silloin kun olin teini kotona, opiskelija, työssäkäyvä ja nyt kotiäitinä.

Vierailija
11/22 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työssäkäyvä ja käyn aina iltaisin, aamulla se on kamalaa kun väsyttää ja paleltaa ja kestää ikuisuus kuivata pitkää tukkaa. Hyvä jos kerran vuodessa käyn aamulla, ja silloinkin täytyy olla todella poikkeuksellinen tilanne kyseessä.

Vierailija
12/22 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei yleensä tarvetta suihkutella aamuisin. jos esim miehen kanssa aamurakastelemiset, niin sitten =D en hikoile tai likaannu yöllä yleensä, mutta jos näin sattuu jostain syystä käymään niin käyn. ehken pese hiuksia.

jos on joku meno, esim lääkäriin, neuvolaan, työhaastatteluun, niin saatan käydä aamulla. muuten käyn kun tarvetta on. joskus jopa päivällä...

Vierailija
13/22 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin 20 vuotiaaksi omakotitalossa ja me käytiin lauantaisin saunassa. Ei ollut muuta suihkua kuin kellarin saunan yhteydessä joka oli niin kylmä paikka, ilman saunan lämmitystä. Mun mies käy joka aamu ja välillä iltaisinkin. Lauantaisin vaihdan lakanat ja huomaan eron kummalla puolella minä nukun. Käyn max 4 krt vkossa.

Vierailija
14/22 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

useimmilla, valittevasti julkisilla paikoilla välillä törmää näihin kerran viikossa suihkussa kävijöihin. Haju on aina sen mukainen. Se on se likaisuuden löyhkä mikä leijuu tuollaisen ihmisen ympärillä. Itse ainakin haistan aina tuollaisen tuoksun. Tuossa juuri mietin kun naapuri tuuletti peittoaan ulkona ja kävelin ohi, että kannattaisi tuo peitto pestä eikä tuulettaa. Siis puhtaalta näytti, mutta peitosta leijuva haju kertoi totuuden.

Ja käyn itse (sekä mies) suihkussa aina iltaisin. JOskus aamullakin.

Vierailija
15/22 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi myös illalla, jos olen urheillut tms. eli keskimäärin ainakin kymmenisen kertaa käyn suihkussa viikossa.

Ihmisistä muuten yleensä huomaa sivullinenkin, jos eivät peseydy aamuisin - te iltasuihkuttelijat ette sitä tietenkään itse enää haista, mutta teistä kyllä lähtee ihan erilainen, tunkkainen tuoksu, verrattuna ihmisiin, jotka ovat käyneet suihkussa aamulla.

Vierailija
16/22 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se piristää mukavasti. Kesäisin tosin tulee käytytä aamulla ja illalla. Iltasin käyn vaan silloin jos pistän saunan päälle, eli harvoin, en pahemmin pidä saunomisesta.

Vierailija
17/22 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin nyt kun olen taas kotona lasten kanssa. En juuri hikoile. Silloin kun olin töissä lähdin usein töihin niin aikaisin (lyhesin lastentarhapäivää näin) että kävin suihkussa illalla jotten häiritsisi perhettä aamulla.

Vierailija
18/22 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosalla ihmisistä ei ole sellaisia hajuongelmia kuin sinulla, ystävä hyvä! =D

te iltasuihkuttelijat ette sitä tietenkään itse enää haista, mutta teistä kyllä lähtee ihan erilainen, tunkkainen tuoksu, verrattuna ihmisiin, jotka ovat käyneet suihkussa aamulla.

Vierailija
19/22 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aamuun mennessä on jo tosi epäfreesshi olo=)

Siinä sitä herää samalla ja lämpenee mukavasti talven keskellä.

Vierailija
20/22 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on office-päivä, niin tottakai.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi